Wilmus Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Hvordan takler dere den evigvarende negativiteten fra alle rundt dette med faste? Jeg for min del begynner å bli ganske lei av å måtte forsvare spisemønsteret mitt hele tiden. Familie, kollegaer, venner, samboer, de er alle så veldig imot det jeg gjør:(
282_NaughtySpark Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 The first rule of fasting, don't talk about fasting... 6
Wilmus Skrevet 16. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2018 2 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev: The first rule of fasting, don't talk about fasting... Sant det, men kolleger og spesielt samboer legger jo merke til det da.. Nå er han på HV-øvelse, så nå skal jeg prøve 72 timer+ , men det hadde jeg ikke kunne gjort når han er hjemme ute at det hadde blitt en del krangling om det..
282_NaughtySpark Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Jeg ser den, og jeg er glad jeg slipper å måtte forholde meg til andres følelser i forhold til hva jeg bestemmer at er best for meg og min kropp, men jeg tenker at kunnskap og informasjon er nøkkelen her, det finnes vitenskap og bevis i bøttevis for at vi har godt av å faste fra tid til annen, og om man er enten så fastlåst, eller dum, at man ikke kan eller vil ta til seg denne informasjonen så er det rett og slett ikke mitt, eller ditt. problem. Er det en dealbreaker for enten den ene eller begge av partene så vil jeg påstå at man har større problemer generelt, som f.eks et stort intellektuelt gap, og man bør vurdere om forholdet er levedyktig.
Wilmus Skrevet 16. november 2018 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2018 Vi er veldig glad i hverandre, og det bunner nok i at han er bekymret, fordi han tror det er farlig. Jeg har prøvd flere ganger å fortelle han at det ikke bare handler om vektreduksjon, at det er mange helsegeivnster, osv osv, men han vil ikke høre, han sier det er helt uaktuelt at jeg skal "sulte" meg i flere dager.. ( Jeg er hverken over-eller undervektig, men vil gå ned ca 5 kg til, og kjemper mot et platå, derfor vil jeg ha en lenger faste for å slå igjen det) Jeg skjønner ikke hvorfor alle må være så negative! Jeg har det helt supert, føler meg frisk og fin, men ikke en eneste gang har noen sagt noe positivt!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Uaktuelt? Skal han tvangsfôre deg da eller? Jeg ville bare sagt: jeg faster, eod. Anonymkode: aef91...033
Wilmus Skrevet 17. november 2018 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Uaktuelt? Skal han tvangsfôre deg da eller? Jeg ville bare sagt: jeg faster, eod. Hehe, jeg vet ikke helt hva han mener jeg, men det var vel forhåpentligvis bare et utrykk han brukte for å poengtere at han ikke liker det jeg driver med:) Anonymkode: aef91...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå