AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Hvordan reagerer dere hvis den dere snakker med sovner av under samtalen/når du har ordet? Er ikke det drøyt? Er det fler som har opplevd det og hva gjorde du? Og det var ikke snakk om en lang kjedelig monolog, men en samtale. Anonymkode: ed39d...6a8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Hadde tenkt at vedkommende må være utrolig sliten. Hadde kanskje blitt litt bekymret. Hva sa hn selv da hn våknet? Anonymkode: af12e...65b 5
rambo Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 De er vel ganske sliten om det skjer. Tror ikke jeg hadde reagert noe særlig.
Gjest BearMama Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Enten er jeg jævla kjedelig eller så er vedkommende dautrøtt. En kombinasjon av de to er jo også en mulighet 😅🙈
Gjest Krampus Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Det har jeg gjort. Har også sovnet under sex, flere ganger. Noen ganger er man bare alt for trøtt til å kunne gjøre noe annet.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Har ikke opplevd det, men hadde nok tenkt som @BearMama 😆
Gjest BearMama Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Har ikke opplevd det, men hadde nok tenkt som @BearMama 😆 😅
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #8 Skrevet 16. november 2018 En tidligere venn av meg gjorde det, mer enn en gang. Hun inviterte og en time etter kunne hun sovne. Massiv bruk av morfin skjønte jeg etter hvert lå bak. Anonymkode: e0af3...edc
Rumle Skrevet 16. november 2018 #9 Skrevet 16. november 2018 Jeg har opplevd det, synes egentlig det var ganske morsomt 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #10 Skrevet 16. november 2018 Ei venninne av meg er sånn. Hun jobber skift, sliter psykisk pga jobbe og noe skikkelig tragisk privat. Hun sovner faktisk mens hun selv snakker også. Jeg bare lar henne sove en dupp. Det verste er at når hun er så trøtt så skal hun ofte dra hjem - kjøre bil. Hun har også sovnet i bilen flere ganger. Har våknet før det har gått galt heldigvis. Hun har også kommet hjem etter jobb på kvelden og sovet i bilen på natta. Hun har ikke hatt ork til å gå inn for å sove i senga. Rett og slett skummelt. Anonymkode: 41efd...428
Rumle Skrevet 16. november 2018 #11 Skrevet 16. november 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei venninne av meg er sånn. Hun jobber skift, sliter psykisk pga jobbe og noe skikkelig tragisk privat. Hun sovner faktisk mens hun selv snakker også. Jeg bare lar henne sove en dupp. Det verste er at når hun er så trøtt så skal hun ofte dra hjem - kjøre bil. Hun har også sovnet i bilen flere ganger. Har våknet før det har gått galt heldigvis. Hun har også kommet hjem etter jobb på kvelden og sovet i bilen på natta. Hun har ikke hatt ork til å gå inn for å sove i senga. Rett og slett skummelt. Anonymkode: 41efd...428 Hun kan da virkelig ikke fortsette å kjøre bil hvis hun har sovnet bak rattet flere ganger? 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #12 Skrevet 16. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan reagerer dere hvis den dere snakker med sovner av under samtalen/når du har ordet? Er ikke det drøyt? Er det fler som har opplevd det og hva gjorde du? Og det var ikke snakk om en lang kjedelig monolog, men en samtale. Anonymkode: ed39d...6a8 Hvis dette skjer ofte og med ulike personer vet jeg ikke helt hvem som har/er problemet? Anonymkode: 6f821...e03
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #13 Skrevet 17. november 2018 Men hvis personen hverken bruker morfin, er syk eller utslitt? Fortsatt helt innafor? Anonymkode: ed39d...6a8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #14 Skrevet 17. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvis personen hverken bruker morfin, er syk eller utslitt? Fortsatt helt innafor? Anonymkode: ed39d...6a8 Er vel veldig trøtt da, og det må jo være innafor. En sovner jo ikke uten grunn, men det kan jo være at samtalen føles utrolig kjedelig så en blir trøtt. Anonymkode: af12e...65b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #15 Skrevet 18. november 2018 Hvis den jeg snakker med sovner gjør det meg overhodet ingen ting og jeg syns ikke det er mangel på folkeskikk. Men hvis du blir sur fordi noen sovner midt i en samtale, så fortsett å prat med deg selv da? Eller slukk lyset å gå å legg deg? Å forvente at alle gjester skal bidra til en hyggelig stund syns jeg faktisk er smålig! Anonymkode: ed39d...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå