Sphynx Skrevet 17. november 2018 #21 Del Skrevet 17. november 2018 Er ikke veldig glad i å være glattbarbert, synes det klør sånn, men det er jo så utrolig mye mindre klamt da! Pleier å trimme, har jeg full busk, blir det 'for hett'. TS: Vi er alle forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #22 Del Skrevet 17. november 2018 Ts: det er ingen på kg som har problemer av noe slag, når tema blir lagt frem slik. Hadde du derimot vært trist og bedt om råd og erfaringer... 😉 Selv tar jeg en del, men ikke alt. Jeg svetter så mye når jeg trener osv og merker at jeg holder meg bedre tørr med mindre hår. Jeg tar dog ikke alt, har tross alt måttet skjære ut en betennelse og fikk to sting, etter en betent hårsekk. DET vil jeg ikke igjen. Men aldri hatt sopp eller bv likevel. Anonymkode: 417b3...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #23 Del Skrevet 17. november 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS igjen her. Glemte å tilføye: Jeg har ikke hatt soppinfeksjoner på 10 år nå, fordi jeg ikke lenger er så klam nedentil. Er det virkelig bare jeg som følte meg klam nedentil uten hår..? Anonymkode: 9fff3...e88 Jeg får sopp av barbering. Skikkelig glad for at jeg slipper det styret. Og jeg blir skikkelig klam av å ikke ha hår jeg også. Anonymkode: b2377...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #24 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg begynte å barbere meg glatt med en gang jeg begynte å få hår der nede. Senere begynte jeg med epilator som 15-åring før jeg like så godt fjernet alt der nede med laser da jeg var 18. Jeg har aldri hatt problemer med underlivet, ikke engang UVI eller kjønnssykdommer. Det er like glatt og mykt der nede som ansiktet mitt. Det klør ikke og jeg er faktisk ikke sikker på hva du mener med cottage cheese (æsj). Anonymkode: 8f7e0...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #25 Del Skrevet 17. november 2018 Ikke nok me at jeg barberer meg, jeg går med stringtruse også!! Jeg burde jo da i følge TS være en vandrende cottage cheese, dispenser....! Anonymkode: 76179...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #26 Del Skrevet 17. november 2018 Har mer problemer med hår enn uten hår. Blir mindre varmt der nede uten hår. Svetter mer i underlivet enn andre steder og føler det er lettere å holde rent uten håret. Anonymkode: 82522...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 17. november 2018 #27 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg tror det er veldig overdrevet. Jeg har i praksis aldri hatt nevneverdig hårvekst og har aldri vært plaget. Det finnes sikkert en medisinsk begrunnelse for en slik uttalelse, men det er ikke ensbetydende med at det er et normalt problem! Selv om sjansen øker i forhold til å ha hår, tror jeg sjansen er relativt liten uansett såfremt man er flink med hygiene etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #28 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg har barbert siden håret kom, og har så vidt jeg vet aldri hatt sopp. Hadde en periode for rundt fire år siden der jeg fikk UVI omtrent en gang i måneden. Anonymkode: f9533...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 17. november 2018 #29 Del Skrevet 17. november 2018 Har bare at sopp èn gang da jeg var tenåring. Vet ikke hva det kom av. Har ingen fast rutine når det kommer til hårfjerning, kan gå måneder hvor jeg liker å være glatt, så noen måneder hvor jeg liker litt hår, og så noen måneder som nå hvor jeg ikke fjerner håret noen steder bortsett fra leggene. Så hos meg har det ingen sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #30 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg har bare barbert 2 gang elns. Ellers har jeg alltid hatt hår. Jeg er 28 år. Aldri fått sopp infeksjon og kanskje pga hårene jeg aldri har fått det? Anonymkode: 32e7a...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #31 Del Skrevet 17. november 2018 6 timer siden, Sphynx skrev: Er ikke veldig glad i å være glattbarbert, synes det klør sånn, men det er jo så utrolig mye mindre klamt da! Pleier å trimme, har jeg full busk, blir det 'for hett'. TS: Vi er alle forskjellig Ts mente ikke noe med at vi var forskjellige på hva vi liker. Du bommet. Anonymkode: 32e7a...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 20. november 2018 #32 Del Skrevet 20. november 2018 På 17.11.2018 den 17.43, AnonymBruker skrev: Ts mente ikke noe med at vi var forskjellige på hva vi liker. Du bommet. Anonymkode: 32e7a...135 Jeg mente ikke at TS mente at vi var forskjellige på hva vi liker. Jeg mente at vi opplever kroppshår og hvordan de fungerer forskjellig. Men det var kanskje veldig viktig å påpeke at jeg bommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå