Gå til innhold

Jeg misliker ikke damer

waco

Anbefalte innlegg

Gjest veruca salt
Lazy, da får du heller fortelle hva jeg tar feil, istedetfor å gå på meg som privatperson som jenter i forumet har gjort kanskje ettusenfemhundre ganger mot meg. Dere skjønner hvorfor det er vanskelig å ta dere seriøst da?

Waco

hihi :)

den eneste her inne som har antydet ting om min privatperson i diskusjoner er faktisk waco..(noe om min bitterhet ovenfor menn og noe i den gata)..men det er ikke derfor jeg tar ham seriøst..

*håper det ikke blir for hett i glasshuset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Waco, det er nok ikke så mange som tar deg seriøst heller. Dessuten svarte du ikke på spm. mitt. Synes du har veldig tynne begrunnelser på alt du kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger har jeg fått det spørsmålet om hvorfor jeg forakter damer. Hallo, la meg ha det helt klart, jeg liker damer jeg! =)

aline = tror jeg fullt og fast på, men jeg tror kanskje det at, om du hadde vært kvinne, så hadde du vært av den typen som gang på gang ble sammen med misshandlere! Du finner jo bare de gale damene nå som du er mann!?  :wink:  

Men det er klart at damer er annerledes skapt enn oss (aline= helt klart! og det er vi da skrekkelig glade for, er vi ikke? ellers hadde jo alle vært homofile mannfolk!) , og da derfor trenger ekstra beskyttelse mot seg selv og egen atferd. aline= hvorfor gjør vi det? Hva er det vi må beskytte oss selv fra? og hva slags adferd er det du snakker om? Vi vet at damer er ansvarsfraskrivere som ikke gjør annet enn å finne på årsaker til hvorfor det ikke er deres eget skyld. aline= det er det nok bare du som vet vennen, Vi er mange damer her inne som påtar oss mer ansvar en flesteparten av gutta tilsammen!

Før var ikke kvinner myndige og kunne heller ikke stilles til ansvar for sitt eget økonomi, hvorfor fant man det naturlig å gjøre det hensiktmessig? aline= mener du her å si at det liksom er dere mannfolka som har fiksa det slik at vi har fått lov til å bli selvstendige? :hoho:  

Og damer tuller seg bort i fantasier og drømmer, det er noe alle vet. aline= på hvilken måte da? Spåkunst og sjelevandringer er noe alle damer er opptatt av. aline= finnes overhode ikke interessert i spåkunst eller sjelevandring jeg, og har faktisk ingen venninder som er det heller... de fleste av vennindene mine er opptatt av arbeidet sitt, og venner, familie, nyte livet. Det er jo ikke annet enn eventyr. aline= hva er så ille om man drømmer litt? så lenge man vet hvordan verden funker? drømmer du aldri?

Man tør til å med påstå at man har en sjel. En sjel? Åssen går det an da? Vi er bare kjøtt og blod. Tankene våre er ikke annet enn elektroder som sendes omkring i vår hjerne. Det er også våre følelser, et virvarr av elektriske spenninger som farer omkring i kroppen vår i et nettverk av nervebaner. aline= akkurat på dette punktet er jeg usikker på hva jeg mener og tenker. Håper på en måte vi har en sjel, men det kommer jo an på hva du legger i ordet sjel... jeg tror ikke på at sjelen vandrer rundt etter at vi er døde, sjelen er vel heller for meg synonymt med personligheten vår utover det fysiske. Og det er jo skrekkelig synd om du ikke har noen personlighet da  waco!! Her må jeg i tillegg få legge til at jeg har møtt mange flere mannfolk som liksom påstår, og tror på, at de har "hjelpere" og lignende! Så om vi kvinner er verst på slik overtro, er jeg ikke så sikker på.

Gleden over å se et fint bilde, et maleri, lytte på litt klassisk musikk, - som ikke gjør annet enn å vekke minner, men disse minnene er ikke annet enn elektroniske impulser.  aline= eh... klarer du ikke å se et fint maleri? eller lytt til klassisk musikk? annet en når det vekker minner, elektroniske impulser? Hva med å ha egne meninger om hva man liker og ikke? Er det rart kvinnene er på vei til å ta over verden??? jeg mener, vi klarer ihvertfall å tenke selv da, uten kun å funke som roboter, slik tydeligvis menn gjør....

Det er sånn det er, beklager å måtte ødelegge illusjonen deres. aline= som tidligere sagt; bare pass deg, neste gang du tar deg en øl ett fint sted i solen, kommer det en krokodille å tryller øllen om til noe heeelt annet!!!

Waco

Noen må jo si dem sannheten.

aline= hiiiha! endelig en snill kar som gidder forklare meg at Buffi ikke er sannhet!!!!

:kul:

:sjarmor::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...