Gå til innhold

pupper og slankingog kjole:)

nanban

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lite (=ingen) pupper, har også tenkt å gå ned noen kilo til bryllupet (august).

Kjolen jeg skal kjøpe "trenger" ikke store pupper, men noe hadde jo vært ok. Er small oppe og 42+ nede!! Fint hvis folk la merke til andre ting enn bare baken. Trenger råd til bh. Push-up fungerer ikke, for det er liksom ikke noe å pushe-up:) Har hørt om gel,oppblåsbar etc. Har noen erfaring med sånt, og hvor kjøper man det?

Sikkert fler enn meg som har (urealistiske) mål om å bli MYE tynnere til bryllupet, men det kan jo faktisk skje, og hva da med kjolen? Kan jo ikke akkurat bestille den for liten? Hva om man går inn 2-3 str? Klarer de å fikse det så den alikavel blir fin?

Takk på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde samme problem för jeg fikk barn, absolutt ingen pupper, og noen klär er jo gjerne formsydd for å gi plass til pupper man ikke har! Fant etterhvert ut at push-up med löse silikoninnlegg fungerte ok, siden silikoninnleggene vil legge ekstra press på puppene, slik at du faktisk får litt push-up effekt. Bare pass på at det ikke blir for mye, ser nokså rart ut dersom du alltid har hatt små pupper, men over natten har de liksom "grodd ut". Bare akkurat nok til at formene oppe balanserer hoftene.

Har fått fortalt at de fleste brudekjoler kan justeres 1-2 störrelser opp eller ned, varierende med dekorasjoner og lignende. Så har du bestemt deg for å kjöpe kjole nå, kjöp den et nummer mindre enn du vanligvis ville gjort. Da kan de ta den inn minst to störrelser fra hva du er nå, og skulle du ikke klare å gå ned i vekt, kan de legge den ut den ene störrelsen...

Angelina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem for meg vedr. pupper, gikk ned maaaange kilo for et år siden, og det meste av dem er borte..... Tilpassa kjolen min for et par dager siden, og prøvde torchelette, det holdt det som var oppe og funka greit for meg. Prøv det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bh med oljeinnlegg og oppblåsbar nesten i alle butikker og til alle priser (har i hvert fall sett det på Lindex) Kjøp og prøv! Dumt å kjøpe noe dyrt sånt undertøy til bryllupet som kanskje viser seg å bli rart, så prøv det ut i god tid! Ellers ønsker jeg deg lykke til med slankingen. Desverre er underkroppsfett det vanskeligste å slankebort... Tips jeg har hørt er å trene leeenge om gangen (min en time)når du trener kondisjon/fettforbrenning. og tren styrke spesielt for overkroppen, bryst/skuldre. Ta gjerne en time eller to med personlig trener for å få konkrete tips til øvelser og treningsprogram.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, noen som har råd til de som har litt for mye pupper? Vanskeligere å skjule det med mirakel BH'er!

Og om jeg slanker meg holder de seg like store, så det nytter heller ikke.. Sukk..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Stakkars oss jenter, vi har mye å styre med. Har vi for små pupper er det ille, har vi for store er det ille. Synes vi skal være stolte av oss selv som vi er jeg!

Selv er jeg fornøyd med puppene mine, selvom de ikke er så store. Og det beste av alt: forloveden min elsker dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Før jeg fikk barn var jeg for liten oventil til å passe en a-cup til og med!!! (hadde str aa) og jeg prøvde sånn med gele innlegg, og var KJEMPE fornøyd!!! Var deilig å ha på, og ga et lite push, men ikke noe unaturlige greier!! Kan absolutt anbefales!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne gelésaken funker for oss med AA også?

Det høres lovende ut. Og dette har de på vanlige butikker også, ikke bare spesialbutikker?

Tror ikke jeg tar sjansen på flere barn, da vil jeg jo bli enda flatere enn jeg er nå. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Gele og silikon høres gøy ut. Er faktisk fornøyd med puppene selv om de også er AA. Har fått barn for mange år siden også, så de forblir nok sånn. -Men noen klær er jo helt umulige for oss små der oppe, og noen for de store. Skal gå på Lindex som dere sier, men synes det er litt flaut..(fnis). -Har prøvd å smugkikke i forskj. butikker, men ser ikke noe slikt, så må nok krype til korset og spørre ja. Ønsk meg lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

De gele bh-ene jeg har kjøpt har jeg kjøpt på henholdsvis kap-ahl og lindex. Koster et sted mellom 100 og 200kr mener jeg å huske.

Lykke til!!

Foresten herlig å se at det ikke bare er meg med AA pupper...icon_smile.gif

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: lilletroll den 2002-03-08 10:14 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nanban!

Jeg ville bare si at det ikke er noe å være flau for. Under studiene jobbet jeg i undetøysavdelingen på Lindex (i mange år). Og jeg har vel sett mange varianter av frontparti.

Og jeg opplevet det som hyggelig at kunden var fornøyd, uansett størrelse. Og det var lettere å finne noe som passet til de med små enn de store.(Nå er jeg etterhver blitt en av de sistnevnte, og vet godt hvilken frustrasjon de føler.)

Det finnes mange forskjellige modeller og forskjellige innlegg. Ta med deg en hel haug inn i prøverommet, og en flaske med vann (Det er varmt å prøve!! he he).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Er jeg dum eller? Smugtitta på Lindex i dag. Ser bare vanlige bh-er jeg... Ingen olje, ingen inlegg, ingenting som ser uvanlig ut?! Hvordan vet jeg at det er oljegreier og luft og silikon? Gadd ikke spørre, for det var bare tynne,ekle fjortiser som jobbet der. (Er jeg premenstruell? eh....JA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Du må ta på bh-ene så kjenner du det....pleier ikke være KJEMPE utvalg, så det kan hende du må finne frem lupa for å finne der de henger, men et eller annet sted skal de være.....skjønner foresten godt at ikke du vil diskutere dine puppeproblemer med diverse ansatte:) Foresten opplever IKKE jeg at det er lett å finne små bh-er!!! I USA er det enkelt å finne i alle str, for der er AA standard, men ÅY så mange ganger jeg har slitt med å finne bh som passer her hjemme ja!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det gjort. He,he. Var faktisk ganske gøy! Sneik meg inn i en liten butikk. Og der var det en "voksen" dame. Fikk prøve oljegreier, men endte med silikoninnlegg!!! Det var dyrt:600 kroner. Men fant ut at de kan jo brukes til alle bh-er i maange år. Så nå kan jeg prøve meg frem med "billig-undertøy" noen måneder frem til bryllupet.

Takk for tips alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...