Gå til innhold

Kan en 12-åring se Skrik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du? Broren har sett den, og han er i utgangspunktet mer redd enn 12-åringen. Og det gikk veldig fint for ham. Jeg er likevel usikker. Samtidig er det vel ikke så farlig å starte og se, og heller avbryte. Hva tenker du? 

Anonymkode: 63361...c1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filmen eller serien ? Filmen ser jeg ikke noe problem med, serien har jeg ikke sett.

Skrevet

Tenåringsgrense, 13 +.

Anonymkode: cc53c...63d

Skrevet

Ja. Jeg så The Shining når jeg var 11 år. Har gått bra med meg.. (Og mange andre)

Anonymkode: 87c35...cd5

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Har ikke den filmen 15 års grense ?

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg og gjengen var vel 12 når skrik kom ut, det var liksom det stoooore det året der. Dæven å lenge siden det føles nå.....

Anonymkode: 5c3c0...877

Skrevet

Min mor lot meg og min søster se masse skrekkfilmer fra alderen 12 og oppover. Spørs jo helt på barnet ditt, vi digget det.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og gjengen var vel 12 når skrik kom ut, det var liksom det stoooore det året der. Dæven å lenge siden det føles nå.....

Anonymkode: 5c3c0...877

Jupp, jeg var 11. Var en film alle måtte få med seg. 

• Liker 1
Skrevet

I prinsippet nei, men som ivrig skrekkfilmentusiast i min barndom ser jeg egentlig ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Eller nei om du har bobleplastbarn.

Anonymkode: d3227...515

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Har ikke den filmen 15 års grense ?

Jo, det er det den har. Eller 16+ står/sto det vel på Netflix. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Oardnji skrev:

Filmen eller serien ? Filmen ser jeg ikke noe problem med, serien har jeg ikke sett.

Filmen 🙂

Skrevet

Den filmen er vel ikke særlig skummel. 

Men det kommer selvfølgelig ann på barnet... 

Anonymkode: e7bb6...4b6

Skrevet

Dette vil være veldig individuelt. Jeg fikk traumer av filmen da jeg så den i den alderen. Andre tar det helt fint... :vetikke:

Anonymkode: 7b005...809

• Liker 1
Skrevet

hva har 12åringen sett tidligere av skremmende serier/filmer? hvordan har han reagert på det? 
Jeg og en gjeng fra skolen så filmen da vi var 12, noen sleit med å sove i lang tid og var skvetten, jeg lo meg igjennom hele filmen fordi den var så teit. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette vil være veldig individuelt. Jeg fikk traumer av filmen da jeg så den i den alderen. Andre tar det helt fint... :vetikke:

Fikk du virkelig traumer? Eller ble du redd/skvetten? 

Anonymkode: 6a25d...7fc

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du virkelig traumer? Eller ble du redd/skvetten? 

Anonymkode: 6a25d...7fc

Klarte ikke sove me lyset av... hender også nå i dag (27år gammel), etter en skrekk film at jeg ikke klarer å skru av lyset når jeg legger meg. Jeg tror jeg rett og slett startet for tidlig med slike skumle filmer, satt en traume i meg som jeg enda ikke er kvitt :vetikke: 

Skrevet

Hun fikk se filmen 🙂 Hun likte den godt og ble ikke redd. Takket meg flere ganger for at hun fikk se den 😄😅 så da var det riktig for henne. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...