AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Da ankom den posten. En ting skal nytelse folka ha, de leverer kjapt. Pakken ble sendt i går. Reist fra øst til vest på 1 dag 👍🏻 Supert. Jeg er singel, men valgte å kjøpe denne til meg selv. En liten julagave til meg selv Hva jeg håper på. Mange overraskelser. Håper egentlgi kanskje noen nippel-klemmer er der, hadde vært morsomt å prøvd. Kanskje en penisring, til den gang jeg kanskje har en mann i senga 👍🏻 Kanskje et egg. Har aldri eit ett egg før. Samme meg en ikke vibrerende dildo. Har alltid hatt lyst på en sugekopp-dildo, men aldri kjøpt. Hadde vært interessant med en butplugg. Igjen aldri prøvd, så hvorofr ikke utforske litt selv 😋 Ja jeg gleder meg nå til mange overraskelser i desmeber. Er sikker noe «krap» og, kanskje en kondom jeg kan hive i skuffen, sammen med noe glidemiddel og undertøy. Men krysser fingrene for mange morsomme overraskelser. Anonymkode: cd2bb...a88
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 På 16.11.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev: Da ankom den posten. En ting skal nytelse folka ha, de leverer kjapt. Pakken ble sendt i går. Reist fra øst til vest på 1 dag 👍🏻 Supert. Jeg er singel, men valgte å kjøpe denne til meg selv. En liten julagave til meg selv Hva jeg håper på. Mange overraskelser. Håper egentlgi kanskje noen nippel-klemmer er der, hadde vært morsomt å prøvd. Kanskje en penisring, til den gang jeg kanskje har en mann i senga 👍🏻 Kanskje et egg. Har aldri eit ett egg før. Samme meg en ikke vibrerende dildo. Har alltid hatt lyst på en sugekopp-dildo, men aldri kjøpt. Hadde vært interessant med en butplugg. Igjen aldri prøvd, så hvorofr ikke utforske litt selv 😋 Ja jeg gleder meg nå til mange overraskelser i desmeber. Er sikker noe «krap» og, kanskje en kondom jeg kan hive i skuffen, sammen med noe glidemiddel og undertøy. Men krysser fingrene for mange morsomme overraskelser. Anonymkode: cd2bb...a88 Fortell hva du fikk 😍 Anonymkode: cadb6...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå