AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Det er nå to dager siden jeg hadde bursdag, og jeg fikk ikke noe gratulasjon fra de nærmeste venninner. Det som sårer mest er at min beste venninne ikke en gang gratulerte. Hørte absolutt ingenting. Har fødselsdato på Facebook som påminner og vært venner i mange år, og jeg husker alltid hun sin bursdag. Idag hørte jeg fra hun, men ingen gratulasjon. Jeg fikk en melding om å låne penger bare. Og jeg merker jeg blir irritert når jeg er glemt og hun bare spør om det- så jeg har ikke giddi å svart hun og har ikke planer om det heller. Er det innafor når hun har glemt meg? Anonymkode: 71558...431
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Prøv å ikke være så opptatt av banaliteter, så går livet mye lettere:-) Anonymkode: dc2c6...653
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Om du snakker med henne eller møter henne så kan du jo neven det da. Anonymkode: 6f633...b38
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Hvorfor ikke bare si det? Skjønner ikke hvorfor folk er livredd konfrontasjoner og heller velger å være bitre i en evighet. Si du er såret, spør om hvorfor de ikke huska du hadde bursdag og move on. Anonymkode: cf16a...09d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Jeg får aldri med meg oversikten over hvem som har bursdag på Facebook. Prøver så godt jeg kan å huske å gratulere nære familiemedlemmer, men jeg har ikke det forholdet til datoer og bursdager som jeg hadde før. Det er fort gjort å glemme! Kan du ikke bare invitere til en enkel bursdagsfeiring? Anonymkode: 54663...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå