AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Jeg vet det er umulig å regne på, hvertfall for meg som kan gråte 3,4 eller 5 timer på samme dag uten at det har skjedd noe veldig tragisk. Men lurte på om dere hadde noe tall på hvor mye dere kan gråte? Kan dere holde på i det uendelige, eller er dere slik som helst ikke gråter? https://www.kk.no/livstil/sa-ofte-grater-du-i-aret-68003560 12.000 ca timer hos kvinner i løpet av et helt liv. Hva med dere? Anonymkode: f40de...cbd
Gjest IommI Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Aner ikke. Jeg var følelsemessig amputert i mange år. En av de første gangene jeg begynte grine var i 2010. Veit ikke hvorfor, av og til begynner jeg å grine uten grunn. Men aldri så folk ser det, det klarer jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Gråter sjelden. I fjor når jeg brakk foten.. det gjorde j*** vondt. Og i sommer når jeg fikk en jernstolpe i hodet så jeg så måner og stjerner.... når jeg fikk et stort angstanfall tidligere i år... angstanfall er det eneste jeg gråter lenge av. for noen år siden når jeg holdt på å forgå av søvnmangel... Anonymkode: 3a9c1...7a6
Gjest Warrior Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Aner ikke. Bare denne uka har jeg grått mye. Jeg gråter mye når jeg er trist noe jeg er nesten hele tiden, jeg gråter når jeg blir sint som skjer ofte, jeg gråter mye når jeg er veldig redd noe jeg er hele tiden siste måneden. Gråt ikke så mye tidligere. Nå hater jeg livet så blir mange tårer.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Jeg gråt noen timer hver dag i en uke eller to da det var slutt med han som jeg tenkte var mitt livs kjærlighet for noen år siden. Ellers gråter jeg ikke så ofte. Synes ikke jeg er følelsesmessig amputert, bare at jeg har ikke et behov for å gråte ofte. Jeg har det jo bra. Anonymkode: 4f4c1...100
LatersBaby Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 Jeg gråt mye da jeg var i et forhold som ikke gjorde meg noe godt. Gråt sikkert gjennomsnittlig hver eneste dag i 8 år. Etter det ble slutt har jeg grått max. 2 ganger, og da har jeg blitt rørt av noe som har gjort at jeg har felt et par tårer.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 Er 31, siden jeg var 18 har jeg kanskje grått sammenlagt en til to timer, mest i forbindelse med begravelser. Anonymkode: bcda2...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå