Gå til innhold

Symptomer før IKM. Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

vi har vært prøvere en god stund nå, men denne måndeden har dagene etter eggløsning vært annerledes.. og nå lurer jeg veldig på hva dere tenker:

1-7 dpo hadde jeg null utflod☂️.

5-8 dpo smerter i korsryggen, var vondt å gå.. kjentes ut som muskulært, men nå har det nesten gitt seg! Har kun hatt det slik en gang tidligere før TR og da gav det seg ikke før TR kom.

7 dpo-nå soppinfeksjon😱 Pleier vanligvis ikke å få dette helt uoppfordret.. 

Har også ømme bryster, men dette er vanlig for meg før TR😅

Jeg er 8-9 dpo i dag...

Noen som kjenner seg igjen i symptomene? 

Anonymkode: 918e3...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger har jeg mange symptomer fra eggløsning og frem til tr, og det kan variere fra syklus til syklus hos meg. Jeg kommer til å prøve å ikke kjenne etter symptomer, eller teste før mens evt blir forsinket fremover. Det er Utrolig mange symptomer på graviditet men alle er forskjellige, og jeg har hatt all slags rare symptomer men så har tr dukket opp til rett tid likevel 😅

Anonymkode: 1264d...e04

Skrevet

Ta en test :) Jeg har fått svakt, svakt positivt 8 dpo og digital slo ut 9 dpo :)

Anonymkode: aad69...33b

Skrevet

Etter å ha prøvd i 6 mnd sluttet jeg å lete etter symptomer, ble så sliten av det. 
Kjenne og føle etter noe hele tiden. Det tok for mye av tiden min. 
Nå har vi prøvd i 18 mnd, fortsatt ikke gravid. 
Nå lar jeg de to ukene jeg venter bare gå, har jeg ikke fått mensen en dag etter forventet tar jeg en test. Som oftest kommer den like etterpå. 

Anonymkode: e75a7...d99

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta en test :) Jeg har fått svakt, svakt positivt 8 dpo og digital slo ut 9 dpo :)

Anonymkode: aad69...33b

Jeg fikk negativ test i dag (9-10 dpo)... 😕

i går fikk jeg et par dråper blod i trusen, men TR er ikke før om 4 dager. Kanskje det var festeblødning? Aldri blødd utenom TR😳

TS

Anonymkode: 918e3...5ac

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det TS? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...