AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Har klesstørrelsene plutselig endret seg? Gjelder det i så fall overalt eller bare noen butikker? Jeg skulle kjøpe meg et skjørt her om dagen og tok med meg størrelse 40 og 42 inn i prøverommet, ligger litt på grensen mellom de størrelsene. Begge var for store, og måtte ut for å hente 38 som satt som et skudd. Og nei, jeg har ikke blitt slankere. Opplevde noe av det samme for en liten stund siden da jeg skulle kjøpe en genser. Prøvde først XL fordi jeg liker dem litt oversized, men den ble for stor. Tenkte ikke så mye over det da, men kom på det når jeg måtte prøve mindre skjørt. Det blir jo litt masete hvis man hele tiden skal drive og ta med seg mange størrelser inn for å prøve. Jeg trodde en størrelse gikk ut fra faste mål, ikke at det var noe som endrer seg... Anonymkode: 51a42...e57
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har klesstørrelsene plutselig endret seg? Gjelder det i så fall overalt eller bare noen butikker? Jeg skulle kjøpe meg et skjørt her om dagen og tok med meg størrelse 40 og 42 inn i prøverommet, ligger litt på grensen mellom de størrelsene. Begge var for store, og måtte ut for å hente 38 som satt som et skudd. Og nei, jeg har ikke blitt slankere. Opplevde noe av det samme for en liten stund siden da jeg skulle kjøpe en genser. Prøvde først XL fordi jeg liker dem litt oversized, men den ble for stor. Tenkte ikke så mye over det da, men kom på det når jeg måtte prøve mindre skjørt. Det blir jo litt masete hvis man hele tiden skal drive og ta med seg mange størrelser inn for å prøve. Jeg trodde en størrelse gikk ut fra faste mål, ikke at det var noe som endrer seg... Anonymkode: 51a42...e57 I en ideell verden burde det jo være sånn, men fakta er at størrelser varierer vilt fra butikk til butikk og merke til merke. Anonymkode: 5dfea...4cf 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Jeg var i England i sommer og fikk sjokk, kjøpte masse klær i min størrelse og måtte bruke en time på å levere tilbake hvert eneste plagg og kjøpe nye i MYE mindre strl. På Primark i England er en str s nå 38-40, xs 36-38 og str xxs 34-36. Anonymkode: 69792...4da
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Skulle kjøpe skjørt på Zavanna.Da viste seg det at str M og str L var like store👍🏻 Anonymkode: f054d...2ad
FantasDick Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i England i sommer og fikk sjokk, kjøpte masse klær i min størrelse og måtte bruke en time på å levere tilbake hvert eneste plagg og kjøpe nye i MYE mindre strl. På Primark i England er en str s nå 38-40, xs 36-38 og str xxs 34-36. Anonymkode: 69792...4da Handlet på Primark for en mnd siden og 2XS er 32/34 der - ikke 34/36. Men de er romslige i størrelsen ja.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Synes det er enorme forskjeller fra merke til merke, kan og være store forskjeller i samme merke og. Jeg bruker str. 38-48, er jo helt tullete. Jeg er noe midt i mellom der. Anonymkode: 07683...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå