AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Vi skal pusse opp.. vi ønsker alt av det som er nytt! Som støvsuger langs listene for eksempel.. Vil gjerne ha flere tips om praktiske ting på kjøkkenet Anonymkode: e9dcc...4e1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Kaffemaskin. Anonymkode: 1ade5...1cb 3
solmåneogstjerner Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 To stekeovner. To oppvaskmaskiner (men gjerne mindre enn de vanlige) Automatisk, skjult platebeskytter. Støvsuger i sokkelen. Kjøle- og fryseskuffer. Kun skuffer, ingen skap i benken. Overskap helt til taket. Overflater hvor man ikke ser alt av fingermerker. God vifte med lav lyd. Masse plass rundt bordet. Godt lys. Kompostkvern i vasken hvis det er lov der dere bor. Alt dette skal jeg ha hvis jeg noen gang får råd! 2
Salvie Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: To stekeovner. To oppvaskmaskiner (men gjerne mindre enn de vanlige) Automatisk, skjult platebeskytter. Støvsuger i sokkelen. Kjøle- og fryseskuffer. Kun skuffer, ingen skap i benken. Overskap helt til taket. Overflater hvor man ikke ser alt av fingermerker. God vifte med lav lyd. Masse plass rundt bordet. Godt lys. Kompostkvern i vasken hvis det er lov der dere bor. Alt dette skal jeg ha hvis jeg noen gang får råd! Støtter to stekeovner. Det er genialt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Vid stekeplate. Alltid kjekt, gjerne med 5 eller 6 kokeplater. Passer fint til de store middagene. Mye benkeplass, så barn og voksne kan bake sammen. Har en benkeplate på en skapseksjon på jul som vi kan dra ut av benken. Da kan vi bake på hver vår side av en T form (den stikker bare en knapp meter ut når den trekkes ut, og tjener også som skjærefjøl) så kan vi være vendt mot hverandre mens vi lager mat. Kjøleskuffer! Elsker det, mye bedre oversikt enn kjøleskap. Stekeovnen er også høyt plassert med. Skap til gryter under, lett å følge med bakst og mat. Vi har også mye benkeplass (rundt 6 meter fordelt på to vegger) og har et lite område ved et vindu med plass til to barstoler (rom under benken). Her er godt lys og fint å jobbe med lekser mens det lages mat og lett å få hjelp. Det er også fint å sitte der mens man pusler med kakepynt eller detaljarbeid, limer leker osv. Rommet under benken ved stolene har også en liten kurv med lokk hvor vi samler rene glass til gjenvinning. Den er solid nok til at jeg bruker den som fotkrakk når jeg sitter der. Masse skapplass og stikkontakter litt overalt. Så kan kjøkkenmaskin, blender, vannkoker og alt sånt flyttes på og brukes der det er mest praktisk der og da. Innbygget mikroovn. Det ser ryddigere ut. Mye skapplass også til ting som mange har stående på benken. Jeg liker ryddige flater. Stor og tydelig klokke på veggen er også obligatorisk på familiekjøkkenet. Og stor, veldig stor krydderhylle. Litt dype hyller og plassert med godt lys, så har vi ofte ferske urter stående sammen med krydderet. Jeg liker også best magnetlist til kniver. Føler knivblokk er verre å rengjøre og med barn så er det i blant de er late. Er barna små så er magnetlist også mer utilgjengelig. Siste jeg elsker er et smalt skap hvor jeg kan trekke ut strykebrett, med stikkontakt til strykejernet og plass til strykejern/stivelse/litt småting. Det gjør det så lekende lett å glatte over ting kjapt! Anonymkode: 7b602...9c3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 Sokkelskuffer! Overalt der du kan ha dem. Og varmefolie i gulvet. En stillegående god oppvaskmaskin. Stor, dyp vask, med kran med slange. Anonymkode: 9d589...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå