Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er goth og har vært det i noen år. Lurer på om jeg kan få barn siden jeg er goth? Må presisere at jeg er fulltidsgoth og jeg tenker da på følgende situasjon: på svangerskapskurs, på fødestua, i barnehagen, første skoledag osv. I disse nevnte situasjoner vil jeg da være i "full krigsmaling" som min mor sier, nemlig svart hår, blek hud, dramatisk sminke, svarte klær, korsetter, nagler og 20 cm høye platåsko. Hvordan vil folk reagere på at jeg ser slik ut? Vil jeg bli tatt som en seriøs mor eller vil de ringe barnevernet? Jeg er svært flink med barn da jeg har flere familiemedlemmer som ennå er barn. Eneste negative jeg kan tenke meg med å få barn er at jeg ikke kan bruke korsett mens jeg går gravid! :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du er vel ikke steril selv om du er goth? :tunge1:

Sånn sett kan du vel få barn som "alle andre". Men stakkars barn som antageligvis kommer til å bli mobbet fordi han/hun har en sånn spesiell mor.

Du vokser sikkert av deg "goth-greiene" før du kommer i overgangsalderen :wink:

Du klarer sikkert å vente noen år før du får barn.

Skrevet

Jeg har faktisk sett noen sånne mødre traske rundt med småttisene sine, og det eneste jeg har tenkt er at det ser litt komisk ut, siden småttisene jo er kledd i vanlige rosa og røde barneklær med store barbieransler på og sånn.

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har tenkt å ligge på fødestua i fullt Goth utstyr med sminke? :hoho:

Godt dette ligger under Skråblikk :ler:

Skrevet

Forstår ikke hvorfor denne ble flyttet til skråblikk og generaliseringer, dette er da en reell problemsituasjon for alle gothere vil jeg tro? Og ja, jeg akter ikke å ligge sminkeløs på fødestua takk! Vil ha med mine egne klær og nekter å ikle meg rosa badekåpe takk :roll:

Skrevet

Har sett ei kvinne her i byn som har bebisser med liksminke :-) Veldig pent og erotisk (IKKE BARNA PERVO) å se en kvinne ta slik hånd om barna, håper hun vil gjøre dette med meg en dag, sminke meg mmmmmm

Skrevet

Hvorfor skulle du ikke få? Du er da like mye verd som alle andre............

Gjest Embla s
Skrevet

Om du er gother, er vel dette noe du er "i deg selv" og ikke som en følge av dramatisk sminke og nagler? Og veien er ganske lang fra det du beskriver og til rosa morgenkåpe. Om du modererer stilen din i noen sammenhenger mister du vel ikke deg selv og din personlighet av den grunnen?

Jeg personlig tror det er utrolig upraktisk å stelle en liten baby med 20 cm platåsko (?) og lange naglearmbånd. Så kanskje du automatisk modererer stilen din litt til vanlig også kan du jo heller ta det helt ut når du får barnevakt!

Gjest seroxata
Skrevet

burde da ikke by på problemer det :ler:

Men hvitmaling i fjes, og kun svart er jo litt trist, synes du ikke?

Skrevet

:o

Jeg visste ikke hva en goth var før jeg leste dette... Selvsagt kan du få barn, men kanskje "dysse" det ned litt i sånne perioder...?? Jeg vet ikke... Det kan nok skape reaksjoner. Jeg vet ikke om det er lurt av meg å si dette, for alle må få være som de vil, men jeg er faktisk REDD sånne som ser ut som deg... Vet ikke hva det er, men jeg blir REDD.... :roll:

(det er liksom SÅ langt ifra meg...)

Gjest TomKrus
Skrevet
Hvorfor skulle du ikke få? Du er da like mye verd som alle andre............

Ikke si det til en gother, da. De liker å tro at de nettopp ikke er det.

Skrevet

Ikke si det til en gother, da. De liker å tro at de nettopp ikke er det.

De liker å tro at de ikke er like mye verd som alle oss andre? :klø:

Gjest GreenSky
Skrevet

Du høres ut som en typisk fjortisgother og/eller en tulleprofil. Som Embla sier, det er ikke bare åssen en kler seg som gjør en til gother.

Gjest GreenSky
Skrevet

De liker å tro at de ikke er like mye verd som alle oss andre? :klø:

Det stemmer nok ikke. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet lite om hva dette Gother-greiene er. Kan noen utdype det? Skjønner at det er snakk om en livsstil. Men hva er det mer enn dette svarte og hvite, nagler og høye sko.. Hva er filosofien bak? Da er man mer i stand til å vurdere det i forhold til morsrollen liksom. Spiser de rotter til middag eller..??

Gjest Seleena
Skrevet

Du kan vertfall trøste deg med at du slepp å sjokkere med korsett på verken svangerskapskurs eller fødestua ;)

Gjest GreenSky
Skrevet
Spiser de rotter til middag eller..??

*fnis* Hvis du søker litt på forumet står det nok en del.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel,hvis man tror at man i en fødsel gidder å ofre sminken sin en tanke, (For jeg lover at den forblir ikke likedan under hele fødselen..) så vil jeg tro at man bør vente litt med barn.. Uavhengig av hva slags sminke man bruker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...