AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Jeg og samboeren har vært sammen i ca 1.5 år nå. Likevel så har jeg aldri fått orgasme av han(eller noen andre), kun veldig svake alene 2 ganger. Vet det er noen ting jeg skulle ønske han kunne gjøre annerledes. For eksempel så fokuserer han mye på fingring fremfor klitoris. Og når han fokuserer på klitoris så går han ofte veldig hardt ut. Noen ganger treffer han ikke. Har begynt å føre hånda hans til klitten i det siste men syns ikke det blir mye bedre. Når han går ned på meg vet jeg noen ting jeg skulle ønske han kunne gjøre. Har prøvd å fortelle han det "på en snill måte", for å ikke fornærme han. Men jeg mister faktisk lysten selv om jeg sier: kan du ikke heller berøre meg litt på klitoris i stedet for å fingre meg? Nei ikke der. Nå er det for hardt. Det gjør vondt. Så skulle jeg ønske forspillet var litt lengere. Hvordan snakker dere med deres menn om denne type ting? Anonymkode: 69dd6...39e
Horten Market Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd å fortelle han det "på en snill måte", for å ikke fornærme han. Men jeg mister faktisk lysten selv om jeg sier: kan du ikke heller berøre meg litt på klitoris i stedet for å fingre meg? Nei ikke der. Nå er det for hardt. Det gjør vondt. Anonymkode: 69dd6...39e Er han som menn flest, tenker jeg han blir glad for å høre hva du liker, og vil legge stor iver i å tilpasse seg. At du mister lysten må du bare ta som et forbigående onde på veien, for snart har han lært deg såpass å kjenne at han gjør alt rett uten at du trenger å si noe. 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 17 minutter siden, Horten Market skrev: Er han som menn flest, tenker jeg han blir glad for å høre hva du liker, og vil legge stor iver i å tilpasse seg. At du mister lysten må du bare ta som et forbigående onde på veien, for snart har han lært deg såpass å kjenne at han gjør alt rett uten at du trenger å si noe. Dette var et godt innlegg, synes jeg. Anonymkode: c38cb...933 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Du må nesten ta saken i dine egne hender og få orgasme sterkt og ofte selv, før du forventer at partneren din skal klare det. For å parafrase/oversette noe fra Ester/Mating in captivity:" sex er ikke noe man gjør, men et sted man drar til sammen." Har fått høre av kvinner at det er mye "hodearbeid" og at det skal en del til å komme seg ditt. Selv tok det meg ganske mange forsøk å få til å onanere bra, og måneder å få sex med partner å bli bra, dog dette var på grunn av prestasjonsangst og av å være jomfru. Personlig har jeg vært veldig fascinert av sex, og nytelse og ønsket å bli god på det. Anonymkode: 26c75...72f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 Sexnekt er den beste løsningen Anonymkode: 61d35...8b0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 På 16.11.2018 den 3.09, AnonymBruker skrev: Jeg og samboeren har vært sammen i ca 1.5 år nå. Likevel så har jeg aldri fått orgasme av han(eller noen andre), kun veldig svake alene 2 ganger. Vet det er noen ting jeg skulle ønske han kunne gjøre annerledes. For eksempel så fokuserer han mye på fingring fremfor klitoris. Og når han fokuserer på klitoris så går han ofte veldig hardt ut. Noen ganger treffer han ikke. Har begynt å føre hånda hans til klitten i det siste men syns ikke det blir mye bedre. Når han går ned på meg vet jeg noen ting jeg skulle ønske han kunne gjøre. Har prøvd å fortelle han det "på en snill måte", for å ikke fornærme han. Men jeg mister faktisk lysten selv om jeg sier: kan du ikke heller berøre meg litt på klitoris i stedet for å fingre meg? Nei ikke der. Nå er det for hardt. Det gjør vondt. Så skulle jeg ønske forspillet var litt lengere. Hvordan snakker dere med deres menn om denne type ting? Anonymkode: 69dd6...39e si til han hva du ønsker han skal gjøre og hva du synes er deilig og hva du synes ikke er så særlig deilig . Men ALDRI si at du har aldri hatt orgasme. Selv om det er kjent at ikke alle kvinner vil noensinne oppleve å få orgasme og at det ikke er partnerens skyld faktisk. Det er bare at vi er biologisk annerledes og at for noen ligger det ikke for. Likevel vil slik informasjon kunne knuse din manns selvtillit fordi han vil ta det som et personlig nederlag og en personlig utfordring så vil han miste respekt for seg selv og til slutt ikke fungere i forholdet av lav selvtillit Anonymkode: f939f...eef 1
Ella Ellefantella Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: si til han hva du ønsker han skal gjøre og hva du synes er deilig og hva du synes ikke er så særlig deilig . Men ALDRI si at du har aldri hatt orgasme. Selv om det er kjent at ikke alle kvinner vil noensinne oppleve å få orgasme og at det ikke er partnerens skyld faktisk. Det er bare at vi er biologisk annerledes og at for noen ligger det ikke for. Likevel vil slik informasjon kunne knuse din manns selvtillit fordi han vil ta det som et personlig nederlag og en personlig utfordring så vil han miste respekt for seg selv og til slutt ikke fungere i forholdet av lav selvtillit Anonymkode: f939f...eef Eller nettopp gjøre at han IKKE mister selvtilliten, siden han ellers kanskje tror at du har fått det med alle andre enn han... Vær heller ærlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå