AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Skjønner at ghosting har blitt en greie både i datinglivet og blant venner. Det har ikke skjedd meg ennå, men lurer på hva grunnen er til at folk bare forsvinner ut av livet til noen uten forklaring? Noen forslag? Synes det er et interessant fenomen. Anonymkode: d0eb3...f0e
rambo Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Noen er for feige til å si rett ut at de ikke er interessert, f.eks. etter første tinder date. Derfor er det enklere å ikke svare.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Noen liker å manipulere og spille spill på den måten. Det kan være for å gjøre seg interessant. Anonymkode: 218d0...31e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 På 16. november 2018 den 1.56, AnonymBruker skrev: Skjønner at ghosting har blitt en greie både i datinglivet og blant venner. Det har ikke skjedd meg ennå, men lurer på hva grunnen er til at folk bare forsvinner ut av livet til noen uten forklaring? Noen forslag? Synes det er et interessant fenomen. Anonymkode: d0eb3...f0e Jeg har ghostet en tidligere venninne, fordi det rett og slett ikke nytter å snakke med henne. I hennes verden er hun nemlig smart, feilfri og den som har rett. Hun ville med andre ord ha gått rett i forsvars posisjon om vi hadde snakket sammen. Og det gidder jeg bare ikke, for hun er både falsk og full av løgner Håper hun finner seg nye offre hun kan manipulere trill rundt. Anonymkode: 45196...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå