Gå til innhold

Hva er grunnen til at noen ignorerer/lar være å svare andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at ghosting har blitt en greie både i datinglivet og blant venner. Det har ikke skjedd meg ennå, men lurer på hva grunnen er til at folk bare forsvinner ut av livet til noen uten forklaring? Noen forslag? Synes det er et interessant fenomen.

Anonymkode: d0eb3...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er for feige til å si rett ut at de ikke er interessert, f.eks. etter første tinder date. Derfor er det enklere å ikke svare.

Skrevet

Noen liker å manipulere og spille spill på den måten. Det kan være for å gjøre seg interessant.

Anonymkode: 218d0...31e

Skrevet
På 16. november 2018 den 1.56, AnonymBruker skrev:

Skjønner at ghosting har blitt en greie både i datinglivet og blant venner. Det har ikke skjedd meg ennå, men lurer på hva grunnen er til at folk bare forsvinner ut av livet til noen uten forklaring? Noen forslag? Synes det er et interessant fenomen.

Anonymkode: d0eb3...f0e

Jeg har ghostet en tidligere venninne, fordi det rett og slett ikke nytter å snakke med henne. I hennes verden er hun nemlig smart, feilfri og den som har rett. Hun ville med andre ord ha gått rett i forsvars posisjon om vi hadde snakket sammen. Og det gidder jeg bare ikke, for hun er både falsk og full av løgner :) Håper hun finner seg nye offre hun kan manipulere trill rundt.

Anonymkode: 45196...a46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...