AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Hun jeg er sammen med, ba meg plutselig velge mellom henne eller en venninne av meg? vi er begge jenter? Plutselig fortalte hun meg at hun hadde sletta venninna mi over alt på sosiale medier? og deretter be meg gjøre det samme, ved å enten velge henne, altså dama. Eller venninna mi? Siden jeg ikke gidder å slette venninna mi, mener hun at jeg har tatt et "valg" og at jeg da har valgt venninna mi ovenfor henne? Deretter begynte hun å fortelle meg at jeg hadde knust hjertet hennes, og at hun "respekterte" valget mitt, deretter ba hun meg slette henne over alt, da jeg så at hun plutselig hadde slettet meg på instagram. Og hun ber meg gjøre det samme, og at hun skal blokkere meg på face? jeg syntes det er ganske sykt? Jeg forteller henne at jeg har sterke følelser for henne, men hun gir seg ikke. Hun maser om at jeg skal slette hun, fordi jeg tydeligvis har "valgt" venninna mi over henne? Jeg har ikke valgt en verdens ting, og forteller henne at jeg vil være sammen med henne. Det har ikke skjedd noe spesielt mellom venninna mi og henne sånn egentlig bortsett fra en bitteliten krangel angående fest, som skjedde for 2 uker siden? plutselig begynte hun ut av det blå å be meg velge. Jeg har sagt jeg har lagt fra meg det som skjedde for 2 uker siden, noe som ikke var noe big deal uansett. Hun har også bedt meg velge mellom henne og vennene mine tidligere, da jeg klart sa i fra at jeg må kunne ha venner, selvom vi er i et forhold. Hva tenker dere, trenger noen gode råd. Anonymkode: 6e9bf...3ec
Katten.2.0 Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Bros before hoes. Bare venninne-ekvivalenten. Hun hørtes slitsom ut. 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Bros before hoes. Bare venninne-ekvivalenten. Hun hørtes slitsom ut. ganske slitsomt dette ja. Anonymkode: 6e9bf...3ec
FrodeF Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Dette går over innen dere begynner på videregående. 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Hun høres dominerende ut, ikke kutt venner pga et forhold. Anonymkode: 69a2a...7f9
Gjest theTitanic Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Dramaqueen denne dama di. Ikke gi etter. Snart velger hun hvem du skal omgås til enhver tid. Med mindre denne venninna di har klådd på deg og derfor gitt grobunn for litt realistisk sjalusi
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 Dette er tegn på manipulasjon og at hun vil kontrollere deg, pass på det er bare begynnelsen
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #8 Skrevet 16. november 2018 Det ligger vel en historie bak her som er grunnen til at hun ba deg om det? Hun gjorde vel ikke det helt ut av det blå? Anonymkode: fcad5...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå