AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Jeg skal begynne på sprøyter for første gang ved ivf. På mensdag 2 står det. Fikk mensen kl 23 på kvelden, skal jeg da begynne dagen etter med sprøyter? Eller vente enda en dag? Tenkte siden mensen kom så sent den kvelden, hvilken gjelds som mensdag 1. Vet ikke hvorfor man skal vente til dag 2 før man begynner. Noen som vet? Anonymkode: 80d45...6b8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Første mensdag er første dag med skikkelig blødning før kl 14 fikk jeg beskjed om. Anonymkode: dd512...c64
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Jeg ville tenkt at blødning kl 23 ikke telles, at det er dag 0, om man kan si det. Anonymkode: 479de...ab4
prøverpåny Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Enig med de over. Jeg har noen ganger hatt oppstart på dag 3, men da har jeg fått startet på dag 2 med full blødning dersom jeg har fått mensen sent på dagen, sånn at jeg likevel har hatt en full dag med blødning før sprøytestart. Vet ikke om grunnen kan være at de er redd for at blødningen stopper opp dersom man starter med hormoner for tidlig, for det er jo viktig at hele slimhinna avstøtes før forsøk..
Maja.. Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Jeg fikk mensen kl 23 på kvelden, og fikk da beskjed om å telle neste dag som syklusdag 1. Dette var for litt over ei uke siden, og begynte da på medisinene på syklusdag 2 (egentlig 3 da). 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå