AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Pleier å gjøre det av og til. Ikke fast egentlig. Anonymkode: 29371...ab7
SlemUlv Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Hva en du føler deg mest vel med selv. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Ikke gjør det hvis du pleier å få røde nupper. Anonymkode: 91896...350
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Voks! Mye bedre! Blir veldig mykt Anonymkode: 4f71c...aa1
Gjest IommI Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Det kommer an på om du er mann eller kvinne. Og hva du er komfortabel med. Det er din kropp, og du vil vel ikke ligge med noen som ikke er tiltrukket, liker deg og aksepterer deg akkurat slik du er?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 1 minutt siden, IommI skrev: Det kommer an på om du er mann eller kvinne. Og hva du er komfortabel med. Det er din kropp, og du vil vel ikke ligge med noen som ikke er tiltrukket, liker deg og aksepterer deg akkurat slik du er? Dette! Anonymkode: 22aa0...c70 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 7 minutter siden, IommI said: Det kommer an på om du er mann eller kvinne. Og hva du er komfortabel med. Det er din kropp, og du vil vel ikke ligge med noen som ikke er tiltrukket, liker deg og aksepterer deg akkurat slik du er? Så hvis man har ekstremt mye nesehår som tyter laaangt ut av nesen så mener du også at man skal ha samme holdningen, eller ville du kanskje trimmet det for å gjøre deg litt ekstra attraktiv siden du vet han liker det slik? Anonymkode: d2873...8c6 2
Gjest IommI Skrevet 16. november 2018 #8 Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så hvis man har ekstremt mye nesehår som tyter laaangt ut av nesen så mener du også at man skal ha samme holdningen, eller ville du kanskje trimmet det for å gjøre deg litt ekstra attraktiv siden du vet han liker det slik? Anonymkode: d2873...8c6 Jeg napper de ut, fordi jeg ikke er komfortabel med nesehår. Jeg epilerer og vokser, fordi jeg liker å være fri for hår. Jeg hadde aldri latt håret gro, hvis en fyr heller foretrakk kvinner med full busk. Jeg må være komfortabel med meg selv, jeg driter i andres meninger om meg. Det har jeg alltid gjort.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #9 Skrevet 16. november 2018 Skjønner ikke helt sammenhengen mellom kjønnshår og sex jeg da. Hvis jeg, som mann, hadde rotet rundt med en dame, blitt kåt og klar for sex hadde jeg gitt fullstendig blaffen i om det hadde åpenbart seg et underliv med eller uten kjønnshår i det trusa kom av gitt. Er man virkelig så overflatiske i 2018?? Anonymkode: 469f9...d0e 6
Noska72 Skrevet 16. november 2018 #10 Skrevet 16. november 2018 Du bør vel gjøre det som faller deg naturlig her da..nok liker hår og noen ikke sånn er det bare. Personlig foretrekker jeg uten hår eller bare pitte litt, sånn er jeg bygd. Tenk hvis bare mann og dame kunne kommunisert litt i forkant også om sex, da hadde det kommet frem hva den enkelte likte og ikke likte osv så da slipper man å lure..det gjør jeg bestandig og fungerer helt fint. Men er dette noe du håper på uti det blå at kvelden skal bringe så kjør glattbarbert da kan du ikke feile ihvertfall:-)
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #11 Skrevet 16. november 2018 Hår på musa og i armhulene....helt greit! Hår på leggene....NÆÆÆI!!! 😫😵🙈 Anonymkode: 3c2a5...12f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #12 Skrevet 16. november 2018 Hår = Ekkelt! Anonymkode: a199c...d71
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #14 Skrevet 17. november 2018 17 timer siden, Noska72 skrev: Du bør vel gjøre det som faller deg naturlig her da..nok liker hår og noen ikke sånn er det bare. Personlig foretrekker jeg uten hår eller bare pitte litt, sånn er jeg bygd. Tenk hvis bare mann og dame kunne kommunisert litt i forkant også om sex, da hadde det kommet frem hva den enkelte likte og ikke likte osv så da slipper man å lure..det gjør jeg bestandig og fungerer helt fint. Men er dette noe du håper på uti det blå at kvelden skal bringe så kjør glattbarbert da kan du ikke feile ihvertfall:-) Selvsagt kan du feile. Det er da ikke alle som foretrekker glattbarbert. Anonymkode: 83a8c...946 2
Nerine_ Skrevet 17. november 2018 #15 Skrevet 17. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hår = Ekkelt! Anonymkode: a199c...d71 Hvorfor er naturlig ekkelt?
Skriblerinna Skrevet 17. november 2018 #16 Skrevet 17. november 2018 Man gjør lurest i å bli komfortabel i egen kropp og finne ut hvordan man liker disse tingene selv. Man bør ikke endre utseendet sitt etter hva andre foretrekker, mener jeg. Om det ikke er viktig for deg om du barberer eller ikke, så kan det vel uansett ikke skade å bare la det stå til med den «sveisen» du pleier å ha første gangen, og så heller snakke med personen etterpå om hva han/hun foretrekker. En som liker glattbarbert har ikke vondt av å se at du har hår og motsatt. 2
Ansagt Skrevet 17. november 2018 #17 Skrevet 17. november 2018 Overrask med brazilian! Det er superdeilig! 🤩 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 17. november 2018 #18 Skrevet 17. november 2018 Jeg tynner selv litt på det, og liker best at jenter også gjør det, men de må såklart ikke være glattbarberte 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #19 Skrevet 17. november 2018 hvis det er fast partner, gjør som du føler deg vel med hvis det er en ny eller tilfeldig sengekamerat, ikke barber deg for da blir du ekstra sårbar for enkelte sorter smitte Anonymkode: c2916...9af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå