Gå til innhold

#2 varsel i posten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke greia. Dette er andre gangen jeg har fått brev i posten om å hente en pakke. Er klar over at jeg har bestillt en del på nettet, men problemet er at det i brevet ikke står noe om hentekode. I stedenfor står det informasjon om hyllen pakken skal ligge i. Hva skal jeg med den informasjonen? Jeg blir vell spurt om hentekode når jeg skal hente den i lokal butikken?

Jeg ignorerte første brevet i håp om at posten skulle sende meg melding med hentekode, men nå har jeg fått et nytt brev der det står «2 varsel». Antar at pakken blir returnert etter 3 varsel? Hjeeelp

Anonymkode: 506fd...65a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fra Posten? I så fall kan du finne detaljer på posten.no

Anonymkode: 44923...0f1

Skrevet

Jeg ville tatt med lappen til den post i butikk som det står  info om, og spurt etter pakken.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar at pakken blir returnert etter 3 varsel?

Har ikke hørt  om 3. varsel. Pakker blir vel returnert etter 2. varsel, om pakken ikke blir  hentet innen fristen.

Skrevet

Registrer deg på posten.no (på en side for sporing av pakker) for å få tilgang på detaljer om dine pakker sendt gjennomposten.

Skrevet

Dette er en pakke som er sendt uten sporing. Posten sender deg dette når du får en pakke som ikke får plass i din postkasse. Den hyllekoden er for at de (Posten/post i butikk) skal finne pakken for deg i sine hyller. Du må bare dra til utleveringsstedet for å sjekke før de sender pakken tilbake. Bruker å stå en returdato også.

Dette er  iallefall min erfaring.

• Liker 3
Skrevet

Det er jo bare å levere den lappen du har fått på Posten, så finner de jo pakken din. Ikke så mye å lure på det. 

Anonymkode: fcf15...85a

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke greia. Dette er andre gangen jeg har fått brev i posten om å hente en pakke. Er klar over at jeg har bestillt en del på nettet, men problemet er at det i brevet ikke står noe om hentekode. I stedenfor står det informasjon om hyllen pakken skal ligge i. Hva skal jeg med den informasjonen? Jeg blir vell spurt om hentekode når jeg skal hente den i lokal butikken?

Jeg ignorerte første brevet i håp om at posten skulle sende meg melding med hentekode, men nå har jeg fått et nytt brev der det står «2 varsel». Antar at pakken blir returnert etter 3 varsel? Hjeeelp

Anonymkode: 506fd...65a

Ta nå brevet med deg og ta turen til posten, nå er du på kvinneguiden. 

Anonymkode: 196a3...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...