AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Jeg skjønner ikke greia. Dette er andre gangen jeg har fått brev i posten om å hente en pakke. Er klar over at jeg har bestillt en del på nettet, men problemet er at det i brevet ikke står noe om hentekode. I stedenfor står det informasjon om hyllen pakken skal ligge i. Hva skal jeg med den informasjonen? Jeg blir vell spurt om hentekode når jeg skal hente den i lokal butikken? Jeg ignorerte første brevet i håp om at posten skulle sende meg melding med hentekode, men nå har jeg fått et nytt brev der det står «2 varsel». Antar at pakken blir returnert etter 3 varsel? Hjeeelp Anonymkode: 506fd...65a 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Er det fra Posten? I så fall kan du finne detaljer på posten.no Anonymkode: 44923...0f1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Jeg ville tatt med lappen til den post i butikk som det står info om, og spurt etter pakken. Anonymkode: 44923...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antar at pakken blir returnert etter 3 varsel? Har ikke hørt om 3. varsel. Pakker blir vel returnert etter 2. varsel, om pakken ikke blir hentet innen fristen. Anonymkode: 44923...0f1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Registrer deg på posten.no (på en side for sporing av pakker) for å få tilgang på detaljer om dine pakker sendt gjennomposten. Anonymkode: 44923...0f1
Poppzy Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 Dette er en pakke som er sendt uten sporing. Posten sender deg dette når du får en pakke som ikke får plass i din postkasse. Den hyllekoden er for at de (Posten/post i butikk) skal finne pakken for deg i sine hyller. Du må bare dra til utleveringsstedet for å sjekke før de sender pakken tilbake. Bruker å stå en returdato også. Dette er iallefall min erfaring. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #7 Skrevet 15. november 2018 Det er jo bare å levere den lappen du har fått på Posten, så finner de jo pakken din. Ikke så mye å lure på det. Anonymkode: fcf15...85a 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #8 Skrevet 15. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke greia. Dette er andre gangen jeg har fått brev i posten om å hente en pakke. Er klar over at jeg har bestillt en del på nettet, men problemet er at det i brevet ikke står noe om hentekode. I stedenfor står det informasjon om hyllen pakken skal ligge i. Hva skal jeg med den informasjonen? Jeg blir vell spurt om hentekode når jeg skal hente den i lokal butikken? Jeg ignorerte første brevet i håp om at posten skulle sende meg melding med hentekode, men nå har jeg fått et nytt brev der det står «2 varsel». Antar at pakken blir returnert etter 3 varsel? Hjeeelp Anonymkode: 506fd...65a Ta nå brevet med deg og ta turen til posten, nå er du på kvinneguiden. Anonymkode: 196a3...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå