Gå til innhold

Han fikk den ikke opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i litt over en mnd. Vi har god kjemi og har det utrolig bra sammen. Vi hadde nylig sex for første gang. Han fikk den ikke opp med det første. Vi prøvde litt til, men han ble slapp menst vi hadde sex. Jeg blir veldig våt, og nevnte dette for han. Da sa han at jeg ble altfor våt, og at det kunne være problemet. 

Han sa han var nervøs og litt anspent, og at det var derfor han ikke fikk det til. Men jeg følte i ettertid på at det var min feil at han ble slapp fordi jeg blir så våt. Sex er veldig viktig for meg, og jeg har alltid  vært veldig glad i sex. Nå bare sitter jeg her med en dårlig følelse... Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: f3c8b...8f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa han var nervøs og anspent, og at det også var en grunn til at ikke klarte å få den opp*

Anonymkode: f3c8b...8f9

Skrevet

Han burde ikke lagt skylden over på deg, da blir jo bare du usikker. Dette er hans mindfuck og bare hans.
hilsen mann

Anonymkode: ba656...0f0

• Liker 6
Skrevet

Som mann har jeg aldri opplevd å ikke få han stiv bare fordi dama er ekstra våt, heller tvert i mot.

Tror nok heller at han var nervøs og kanskje hadde litt prestasjonsangst..eller så kan det være tanker han har i hodet som blokkerer litt for dette.. så finns det jo diverse "sykdommer/diagonser" som kan forårsake dette da..

Så ikke gi opp, snakk med han, vis forståelse så skal du se det løsner etterhvert:-)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Han var vel full eller nervøs, da. Ikke din feil ts! Unngå å lag noe nummer ut av det, så går det seg til neste gang. 

Endret av Perle
Skriveleifer
  • Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Perle skrev:

Han var vel full eller nervøs da. Ikke din feil ts! Ikke lag noe nummer ut av dette så går det neste neste gang.

Dette.

Vi blir våte og det er greit.

Skrevet

PENISRING! jeg kommer (anonymt og blant venner) å fortelle om den fantastiske tingen som kalles penisring og holder penis hardere enn du ville klart ellers, og betydelig lettere å få den hard nok til å gjennomføre sex.

Når først ballen begynner å rulle og dere får til å ha sex, forsvinner prestasjonsangsten, og man kan begynne å lære av hverandres kropper.

Anonymkode: 1c247...f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...