Gå til innhold

suging overvurdert?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Har både suget og blitt sugd, og jeg må si at jeg definitivt foretrekker det sistnevnte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge typen så er suging undervurdert :gjeiper: Og det er det beste han vet. Men man må sikkert kunne det ordentlig for at det skal være godt.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min liker oralsex bedre enn samleie. Det vippet meg av pinnen en stund, fordi jeg begynte å lue på om vi hadde dårlig sex (samleie) og at det var derfor. Men jeg prøver å se det på den måten at jeg er dritflink til å suge.

Gjest Katten.
Skrevet

For meg er ikke oralsex i nærheten av like godt som penetrering :/

AnonymBruker
Skrevet

Min nåværende kjæreste syntes suging var lite interessant før han begynte sammen med meg, men nå har det blitt et av hans favorittinnslag i sexlivet :) Så jeg vet ikke om eksene hans har vært giddalaus eller bare lite interessert i å bruke munnen. Eller evt mindre dyktige... :P

Så han har gått fra å mene at det var "overvurdert" til å mene at det er svært undervurdert.

Gjest Skidoo
Skrevet

Elsker å bli sugd jeg. De fleste damer jeg har vært borti har sugd, men det er stor forskjell på damer på hvor bra de er til å suge :gjeiper:

Skrevet

Det er herlig å bli sugd! Elsker når kjæresten min gjør det på meg!

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er verdens beste suger! :lur:

Har aldri fått klager, og alle har kommentert hvor utrolig flink jeg er med munnen. Det er liksom min spesialitet innen sex-idretten! ;)

Ergo, nei, suging er ikke overvurdert!

Men noen er vel mindre følsomme og klarer ikke nyte det så mye, mens andre kan være for følsomme, slik at det ikke blir godt. Jeg har f.eks. en meget følsom vagina, så jeg takler slikking veldig sjeldent.

Skrevet

For meg er ikke oralsex i nærheten av like godt som penetrering :/

Her er det motsatt. Jeg vil ofte heller bli sugd, men da må jeg selvsagt fylle munnen hennes med sperm.

Men pikksuging er en sjelden kunst etter min mening, og det er ikke mange som er virkelig gode der ute (det samme gjelder sikkert fitteslikking). Det holder ikke å bare gape og småsutte litt slik mange gjør. Men når man først møter ei som kan suge pikk er det ingenting som er bedre!

Gjest oh la la
Skrevet

Her suges det ofte, og mannen ber ofte om det! Elsker en slapp kuk i munnen som bare vokser og spruten i trynet etterpå.

Gjest Trond
Skrevet

Her suges det ofte, og mannen ber ofte om det! Elsker en slapp kuk i munnen som bare vokser og spruten i trynet etterpå.

Takket være den setningen der må jeg nå ta av meg buksa og runke...

Gjest oh la la
Skrevet

Takket være den setningen der må jeg nå ta av meg buksa og runke...

Wow... Kjekt at det hadde en positiv effekt! Men det er faktisk tilfelle. Jeg bare elsker det, spesielt rett før han kommer og ballene er gode og harde, da må de også få seg en omgang med tungen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er verdens beste suger! :lur:

Har aldri fått klager, og alle har kommentert hvor utrolig flink jeg er med munnen. Det er liksom min spesialitet innen sex-idretten! ;)

Ergo, nei, suging er ikke overvurdert!

Men noen er vel mindre følsomme og klarer ikke nyte det så mye, mens andre kan være for følsomme, slik at det ikke blir godt. Jeg har f.eks. en meget følsom vagina, så jeg takler slikking veldig sjeldent.

Gi oppskriften da!!

Gjest bubbels
Skrevet

Det kommer sikkert veldig an på sugern og den som blir sugd.

Kjæresten min likte ikke å bli sugd, han synes det var helt care og klarte ikke komme (fortalte han meg). Men når jeg prøvde kom han etter 1 min første gangen, jeg var helt overasket, samme var han. Så vi var en veldig god match tydeligvis.

Har alltid hørt at jeg var flink men da følte jeg meg som en dronning.

Og til de som tror suging er kun slikking og kyssing, det er det jo ikke? Det er slikking og kyssing som førte til at min kjæreste ikke kom tidligere. Men når han ble sugd da kom han! Kan tenke deg å suge en finger, eller suge på en pupp for å få ut melk, da suger man :)

Skrevet

Å bli sugd er digg! Punktum!

-Spesielt å bli overrasket med en blowjob i dusjen, og sprute i ansiktet på slutten er vannvittig!

Lite som slår det!

Å ta seg en runk ,som en skrev lenger oppe, kan nok ikke sammenlignes. Er noe med det å ikke ha kontrollen selv som fasinerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...