Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 en kompis mente at det er bare godt i noen sekunder og at du skal være himla god til å suge for at det skal gå for han. så hva sier dere gutter litt små suging for så å finne på "noe annet", er det oppskriften på en vellykket opplevelse?
Gjest gotthard Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 ei j hadde et kort forhold til var slik at jeg klarte max 30 sekunder når hun brukte munnen sin , ei annen blei den nesten slapp før jeg var i nerheten av og tenke på utløsning. slik er det med dere jenter også sikert, kommer annpå hva du liker osv.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 kjæresten min mener iallfall ikke det, gir iallfall uttrykk for at det er godt! Bare kjipt jeg blir så fort sliten i munnen da og engang fikk den ut av ledd ;( Alt for utløsningen! 1
PREDATOR Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Noe av det beste jeg vet er nor kona gjør det på meg, menså kan ho sakene sine og da
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Akkurat Suging er muligens overvurdert, i hvert fall hva meg og min nytelse angår. Andre aktiviteter innenfor sekuallivets fellatiodivisjon kan derimot vanskelig overvurderes.
Gjest gjest M Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Å bli suget er da kjempe deilig, synes jeg da. Og kult om jenta tar inititivet.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Akkurat Suging er muligens overvurdert, i hvert fall hva meg og min nytelse angår. Andre aktiviteter innenfor sekuallivets fellatiodivisjon kan derimot vanskelig overvurderes. og med andre aktiviteter mener du? jeg trenger inspirasjon og ideer..
Gjest seroxata Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 jeg har iallefall aldri vært utfor noen som ikke har syntes suging er digg... Og det har aldri vært noe problem for de å komme heller
Tekumseeh Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 Jeg synes det er oppskrytt. Å bli 'dradd' er mye bedre (kjennes bedre ut), men ingen ting kan sidestille seg med samleiet uansett!! Men det gir selvsagt mye psykisk tenning. Jeg er sikkert overfølsom på et vis, men blir jeg sugd for hardt blir det for intens, og slettes ikke godt. Tenker noen jenter har det sånn hvis de blir sugd hardt på en øm klitoris... Flere menn som har det sånn?
Gjest Loffen Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 blir jeg sugd for hardt blir det for intens, og slettes ikke godt. Tenker noen jenter har det sånn hvis de blir sugd hardt på en øm klitoris... Flere menn som har det sånn? Nei, det pleier å være motsatt, at det blir for lite friksjon på suginga. Tenker du på at det blir så hardt at tenna kommer borti så kan jeg være enig. Tipper du har en ganske røsslig loff, slik at damene ikke klarer å gape skikkelig over, siden du stort sett opplever at det blir for hardt og intenst.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 Suge? Jeg SUGER aldri, jeg. Jeg leker med tungen rundt penishodet, "bruker munnen opp og ned over skaftet", sleiker, kysser, kliner, men suger ikke. Faktisk trodde jeg ikke det var så mange menn som likte å bli sugd. Å bli berørt av munnen/tungen, ja, men ikke direkte suging.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #14 Skrevet 2. april 2005 Det er meeget opphissende, men det kan være vanskelig å få orgasme ved bare suging. Det krever jo en del utholdenhet hos dama.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #15 Skrevet 3. april 2005 suging er digg Jøss, i din alder som tenåring? ! :o
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #16 Skrevet 4. april 2005 Tipper du har en ganske røsslig loff' date=' slik at damene ikke klarer å gape skikkelig over, siden du stort sett opplever at det blir for hardt og intenst.[/quote']
Bettan* Skrevet 4. april 2005 #17 Skrevet 4. april 2005 Vel, så ofte som min mester beordrer meg til å suge han, så tviler jeg på at det ikke er deilig for han. Har inntrykk av at han i perioder gjerne skulle ha hatt pikken sin i munnen min hele dagen
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #18 Skrevet 4. april 2005 For å få klarhet i det her, dere SUGER ikke vel? men dere kaller det det? Å suge kan vel ikke gi så mye?
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #19 Skrevet 11. april 2005 For å få klarhet i det her' date=' dere SUGER ikke vel? men dere kaller det det? Å suge kan vel ikke gi så mye?[/quote'] Jo, jeg SUGER!
Nick Etmitt Skrevet 12. april 2005 #20 Skrevet 12. april 2005 Mulig at suging er oppskrytt. Har ingen erfaring med det. Men å bli sugd er iallefall ikke oppskrytt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå