AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Lønnen i kommune er 18% lavere enn minstelønn for privat sektor innen yrket mitt. Hva synes dere om det? Jeg vet kommune har lavere lønn, men er ikke dette litt vel mye? Jobber du i kommune og hvor stor er differansen i ditt yrke? Anonymkode: 4d459...190
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Driftstekniker med automasjon som utdanning. Gikk ned 100K da jeg gikk fra privat til kommunal jobb. Aldri hatt det bedre😊😊😊 Anonymkode: 28adc...42f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driftstekniker med automasjon som utdanning. Gikk ned 100K da jeg gikk fra privat til kommunal jobb. Aldri hatt det bedre😊😊😊 Anonymkode: 28adc...42f Det var mye. Vi får det dessverre bare verre og verre på grunn av innstramminger så føler ikke lønnen henger på greip lenger.. Anonymkode: 4d459...190
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Hva slags yrker har dere?? For meg i helsevesenet er det omvendt... Jobber privat og de i samme stilling kommunalt tjener en god del mer enn meg i året... Anonymkode: 37af9...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå