Gå til innhold

Påskesex med strømpedameh

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dessverre er påskeferien over :cry: , men jeg for min del har hatt min mes fantastiske sexopplevelse...'

Sammen med min mor og hennes kjæreste og min lillebror, har vi bodd på et hotell i telemark. Jeg er 19 år og har delt rom med brutter. På hotellet var det også en jentegjeng med 3 venninner fra Kristiansand, ca på min alder, som jeg la merke til under måltidene og om kveldene.

Skjærtorsdag reiste de andre i familien i skibakken, mens jeg i stedet ville gå langrenn. På vei opp fra frokosten kom jeg i snakk med den ene jenten, (M 25 år), som også hadde valgt langrenn i stedet for snwboard denne dagen. Jeg foreslod derfor at vi skulle slå følge. Når jeg var klar og gikk opp på rommet hennes, ble jeg bedt inn og etter noen høflighetsfraser, ble jeg nesten "overfalt" av henne. Hun var helt rå og jeg var heller ikke særlig vanskelig å be. Vi kom oss derfor ikke ut, men lå i senga i 5 timer kun avbrutt av litt dusjing. Jeg måtte så komme meg tilbake til rommet før de andre kom tilbake med skibussen og dessuten ta en hvit løgn om dagens skitur.

Men så, om kvelden etter middagen fikk jeg en SMS fra henne om vi ikke kunne prøve å få til det samme neste dag, langfredag. Dette gikk bra for min del, og jeg gikk til hennes rom etter at de andre hadde dratt.

Når hun da åpnet døren hadde kun på seg sort sexy strømpeholder med strømper + støvletter. Ingenting annet. Og hun hadde det på seg når vil elsket og for meg var det en helt utrolig opplevelse. hun var utrolig feminin, og jeg har aldri opplevd å tenne sånn før.

Vi fikk ikke til flere "treff" i påsken, og jeg tror faktisk heller ikke at hun fortalte noe til sine venninner. Men jeg skal få treffe henne igjen når hun kommer til Bergen om 14 dager. :oops:

Deilig påskeopplevelse!

Men, er det noen som bruker strømper ifb med sex?

Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Artig historie! Er den sann?

Jenta mi har ofte strømper på, helst stay-ups, dersom vi har "planlagt" sex. Jeg har en greie på det og jeg vet at hun også føler seg sexy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...