AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Er totalt elendig på oppsett og PC å gjøre. Helt sikkert bagatell dette, men finner ikke ut av det. Tror det er noe med nettleseren? Her er issuet: Har kjøpt brukt PC, som er formatert. Har prøvet å koble til trådløst. Men sol.no blir bare liggende med linken, ellers bare hvit side? På Finn.no kommer alt opp med kun blå liten skrift? Andre nettsider kommer opp med dette webområdet kan ikke vises i internet Explorer. Noen som forstår problemet? Anonymkode: e4ae6...80a
Gjest Optimo Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 (endret) Kan du ta et skjermbilde av feilen på sol og finn? Trykk på knappen "print screen" på tastaturet (kan også være forkortet, PrSc eller liknende), åpne paint, lim inn, lagre filen og last opp her. Eller ta bilde av skjermen med mobilen om du ikke finner ut av det. Endret 15. november 2018 av Guile
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Får se om jeg får til det.. Det ligger og et gult varsel ikon nederst i skjerm, hvis det kan hjelpe. Selger nevnte det bare er å ta kontakt hvis det var noe, så rart om det er noe alvorlig galt med PC synes jeg. Noen nettsider fungerer andre ikke? Anonymkode: e4ae6...80a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 I tillegg da jeg prøver å oppdatere nettleseren, kommer melding opp, nettleseren støttes ikke.. Må oppdatere nettleser? Hvordan ev? Anonymkode: e4ae6...80a
Gjest Optimo Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Internet Explorer er utdatert. Hvis du kommer deg på nett, last ned Chrome herfra. https://www.google.com/chrome/
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 Flott! Du toppers, takk takk 👍 Anonymkode: e4ae6...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå