AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Ja, det har seg slik at jeg har hatt tlf i 6 mnd. Men jeg har fremdeles ikke knekt koden om hvordan jeg kommer tilbake til siden jeg var på om jeg er uheldig å komme borti tilbake knappen. På iPhone sveiper du mot venstre, så kommer du frem igjen feks. Håper noen kan svare! Anonymkode: 4b7ba...0ac
Gjest Optimo Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Nettleser? I google chrome trykker du på de tre prikkene øverst til høyre og så på pilen som peker mot høyre. Om du har hoppet ut av en app kan du trykke firkanten nederst på skjermen og velge appen på nytt. Hjalp det noe?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 På 15.11.2018 den 21.26, Guile skrev: Nettleser? I google chrome trykker du på de tre prikkene øverst til høyre og så på pilen som peker mot høyre. Om du har hoppet ut av en app kan du trykke firkanten nederst på skjermen og velge appen på nytt. Hjalp det noe? Tusen hjertelig takk, du gjorde nettopp nett surfingen min x antall ganger bedre! Anonymkode: 4b7ba...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå