AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Jeg er 13 år og har akkurat begynt på ungdommskolen. Det er helt sykt bråkete i timene, jeg kommer hjem med hodepine, kvalm og er veldig sliten og trøtt. Det var til og med skriking på tentamen. Et annet problem er at jeg er ganske var på lyder og lukter som smatting, når noen slår med linijalen i en evighet, dårlig ånde og prumping. Jeg sitter ved siden av en gutt som er helt forferdelig å sitte ved siden av, ånden hans stinker, han prumper HELE tiden, han smatter og lager ekkle lyder hele tiden. I tillegg til at han snakker veeldig mye når det skal være stille. jeg vet at jeg ikke får gjort noe med at folk er ekle og lager irriterende lyder + fikkler med hendene. Noen som vet hvordan jeg kan stenge ute sånt? Klarer snart ikke mer! Anonymkode: 20091...04d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Akkurat nå, ordinarygirl skrev: Be om å få bytte plass? Det går ikke.. lærerne er veldig opptatt av at man skal kunne sitte med alle. Anonymkode: 20091...04d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Du får snakke med læreren din om dette problemet ditt. Anonymkode: 883c8...960 1
Hurrahei Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 (endret) Foreslå for læreren at alle kan sitte alene? Endret 15. november 2018 av Hurrahei
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 Jeg og foreldre mine har tatt opp bråk, de har til og med sendt e-post. Men jeg trenger tektikker til hvordan jeg kan stenge ute smatting og sånne lyder. Anonymkode: 20091...04d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #7 Skrevet 15. november 2018 Det skal ikke være sånn at man skal kunne sitte med alle for alt det er verdt. Det ødelegger faktisk for læringen din. Anonymkode: aaa31...27c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #8 Skrevet 15. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg og foreldre mine har tatt opp bråk, de har til og med sendt e-post. Men jeg trenger tektikker til hvordan jeg kan stenge ute smatting og sånne lyder. Anonymkode: 20091...04d Når det skal være stille (prøver osv) så skaff deg ørepropper, det er liksom det eneste jeg kommer på ang lyder Anonymkode: aaa31...27c 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #9 Skrevet 16. november 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det skal være stille (prøver osv) så skaff deg ørepropper, det er liksom det eneste jeg kommer på ang lyder Anonymkode: aaa31...27c Litt dumt hvis hun skal høre når læreren snakker Anonymkode: a275e...de3 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #10 Skrevet 17. november 2018 På 15.11.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev: Når det skal være stille (prøver osv) så skaff deg ørepropper, det er liksom det eneste jeg kommer på ang lyder Anonymkode: aaa31...27c Hadde ørepropper på norsk tentamen. Det hjalp litt, men når lærerene gikk ut den siste timen begynte folk å skrike og danse. Da funket det ikke. På torsdag skal vi ha matte tentamen og jeg gruer meg veldig. Vet at det finnes noen «tekknikker» eller noe sånt for å stenge ute lyd, noen som vet om noe? Anonymkode: 20091...04d
Sofus21 Skrevet 17. november 2018 #11 Skrevet 17. november 2018 Jeg er også ganske var på slike lyder. Jeg tok det opp med læreren min og under prøver, tentamener etc. Fikk jeg faktisk sitte på et grupperom alene, læreren kom inn en gang i ny og ne for å sjekke at alt var bra. Snakk med læreren din, av og til så lønner det seg 2
Hulderen Skrevet 17. november 2018 #12 Skrevet 17. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ørepropper på norsk tentamen. Det hjalp litt, men når lærerene gikk ut den siste timen begynte folk å skrike og danse. Da funket det ikke. På torsdag skal vi ha matte tentamen og jeg gruer meg veldig. Vet at det finnes noen «tekknikker» eller noe sånt for å stenge ute lyd, noen som vet om noe? Anonymkode: 20091...04d Snakk med helsesøster om problemene dine. Skolen skal kunne tilrettelegge for alle. Noen kan få sitte på et rom alene under tentamener og eksamen. Jeg vet ikke helt hva som skal til for å få det. Kanskje en legeattest? 1
Ingaogco Skrevet 18. november 2018 #13 Skrevet 18. november 2018 Læreren er PLIKTIG til p respektere deg g dine grenser, slik at du får en sunn og fin læring. De er PLIKTIG til å følge opp, ig de er PLIKTIG til å tilrettelegge! Du har noen FORFERDELIGE lærere som ikke skjønner at alle ikke går overens med alle. Hilsen en skolelei 18’åring som aldri fikk sin tilretteleggelse på ungdomsskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå