Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingenting er som ei skikkelig god fyllekule, der du er rusa på alkohol langt over hva som er forsvarlig, og er sammen med andre i samme tilstand som alle er i godt humør. Folk hoier rundt, få fornuftige samtaler blir ført og alle auser hverandre opp på pur livsenergi.

Sitte å nippe rødvin til hverdags som en annen hobby-alkoholiker, nei takk! Når det gjelder alkohol, er det enten - eller. Mellomting er bortkasta.

Når du drikker deg full nok kommer ting som du vanligvis holder innesperra på grunn av sosiale normer eller psykiske inhibisjoner ut. Å være full er ikke god takt og tone, for da driter du i nettopp det, hva som er god takt og tone, og sier ting rett som de er okke som.

Hvordan kan man kjenne seg selv, uten å vite hvordan man opptrer sammen med andre folk godt full? Jeg tror :P

Jeg foreslår følgende:

- egne skjenkebevilgninger som bare gjelder lørdager, deles ut til alle som vil ha.

- halv alkoholavgift på utesteder på lørdager.

- at det blir tillatt å selge alkohol på tilbud og salg på lørdager, og at det blir lov å reklamere for dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizzi
Skrevet

Ja. Men også på tirsdager og onsdager, det passer meg bedre :wink:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Klarer fint å hoie, føre utfornuftige samtaler og drite i hva folk synes om meg uten alkohol.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Veit ikke om fyllekuler er det som gir livet kvalitet for meg, men hvis det funker på deg så...

Gjest seroxata
Skrevet

klart er ei real rotbløyte flott:D blandet med litt annet og, så har du det fint ja :hoho:

Gjest gjesta
Skrevet

og torsdager fredager, søndager, tirsdager... kremt!

heeeele uka!!

Gjest gjest1
Skrevet

Jei er lei av alkohol driver bare med kjedelige ting nå :o

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg syns det bare er patetisk, med folk som må drikke for å våge å gjøre ting og tang. Greit nok å drikke, men å drikke for å våge er for dumt for meg :wink:

Skrevet

Folk på KG er så prektige, de tør til nøds innrømme at de tar seg et lite glass vin annenhver måned :roll:

Selv drikker jeg hver dag og drikker meg ordentlig full 2 ganger i uka. Dette holder for meg og jeg har det morro hver dag :)

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg begynte å røyke og byttet ut de fleste av mine måltider med Prince mild med ekstra filter.

Kombinert med dette utsagnet fra en annen tråd høres menyen din interessant ut...

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Klarer fint å hoie, føre utfornuftige samtaler og drite i hva folk synes om meg uten alkohol.

Hrmmphff

Slik vil jeg ha det også weee :x

Gjest Embla s
Skrevet

Kombinert med dette utsagnet fra en annen tråd høres menyen din interessant ut...

Skrevet

Jaja, man må da nyte livets goder sålenge man lever men spesielt glad i mat er jeg heldigvis ikke lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...