AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Hadde murringer i magen på mandag, venstre side. Litt stikkende smerter på tirsdag, og nok engang en sterk murrende smerte på onsdag. Er sikker på at EL var en av disse dagene, men hvilken? Er det sannsynlig at den murrende smerter var både før og etter, og den stikkende underveis? Hvordan vet dere at dere har EL? Anonymkode: bd79e...4cc
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde murringer i magen på mandag, venstre side. Litt stikkende smerter på tirsdag, og nok engang en sterk murrende smerte på onsdag. Er sikker på at EL var en av disse dagene, men hvilken? Er det sannsynlig at den murrende smerter var både før og etter, og den stikkende underveis? Hvordan vet dere at dere har EL? Anonymkode: bd79e...4cc Jeg har tempet og vet derfor når eggløsningen har skjedd. Jeg har smerter noen dager frem til egget løsner og av og til litt etter at eggløsningen er over.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 I fire, fem dager har jeg murringer, småblødning og tjukkere utflod, det er sånn jeg vet at jeg er i den perioden. Både før og etter selve EL Anonymkode: ddd59...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå