rumpeldunk Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Hei alle sammen. Her komer et lite resymè fra vår store dag......... Vi annkom hotellet dagen før, så for oss startet det hele kvelden før bryllupet. Etter at vi var vel innstalert i bryllupssvitten ( som vi altså leide i 2 døgn ) var det bare å slappe av. Vi bestilte en flaske vin på rommet og krøllet oss sammen i sofaen. Det ble noen timer med nær og fortrolig samtale. Vi valgte å sette på oss ringene der, og det ble en sterk opplevelse med tårer, mye følelser, og mye nærhet. Det var utrolig deilig. Neste dag, bryllupsdagen, ringte vekkerklokka kl 07, og da stod vi opp, og gikk å spiste en fantastisk frokost. Derretter vr det til frisøren. Det var ikke akkurat behagelig, da jeg har langt hår, og dert var mye som skulle tupperes.... Men resultatet ble vakkert. Jeg var så fornøyd Så kom min kjære og hentet meg, og vi dro å hentet brudebuketten og så til brudesalongen, der vi kledde på oss. Han sa jeg var så vakker, så nydelig..... Og det var ikke fritt for at jeg følte meg temmelig fjong selv også...... :-) Så kjørte vi bort til tingretten, hvor vi møtte foreldre og forlovere. Det ble masse klemming, og alle syntes vi var så flotte. Selve seremonien i tingretten var kort, stilfull og vakker. Sorenskriveren snakket om samhold, ærlighet og troskap. Og han leste ett vakkert dikt. Det var utrolig sterkt da han ærklerte oss for rette ektefolk å være. Vi forseglet det heile med ett saftig kyss så klart.... Etterpå var det enda flere bilder, og så dro vi til fotografen. Der ble det tatt 20 fargebilder og 8 svart hvitt. Jeg tror det ble mange mange flotte bilder. :-) Når det var slutt kjørte vi tilbake på hotellet, og hadde noen timer på oss før gjestene skulle komme. Da satt vi utover lysene, og blomstene og dekorasjonene. Og så over at alt så perfekt ut. :-) . Og det gjorde det virkelig. Og det hadde kommet mange oppsatser til oss fra fjern og nær i resepsjonen også.... Etterpå rakk vi og slappe av og bare nyte hverandre i svitten en times tid. Det var kjempegodt. Så var det tid for å gå ned i foajeen, for gjestene skulle snart komme :-) Gjestene kom, en etter en, og alle syntes jeg var flott og vakker, og jeg svevde på en rosa sky. Etter en velkomst drink, og litt "summing" gikk vi til bords. Alt så så vakkert ut, jeg hadde truffet blink med tanke på lys og dekorasjoner. Alle syntes det var så flott i salen der. :-) Maten var en udelt sukssè, og alle sammen koste seg. Det var mange fantastiske taler og mange vakre ord. Det ble felt en tåre eller to både fra meg og fra min kjære ektemann... :-) Når middagen var ferdig så gikk vi ned i en annen sal, og fortsatte festen der. Det var kjempeflott. Alle koste seg, det var flott taffelmusikk, og både store og små hadde det veldig kjekt. Det ble servert kaffe, coniak og baylies, og etter hvert kaker. Så satt vi der og hadde en strålende fest ut i de små timer..... Jeg koste meg virkelig, og detgjorde min kjære også. Vi fikk masse flotte gaver; penger, gavekort, steiketakke, glass, skåler, sølvtøy, hardangerbestikk, for å nevne noe............ Jeg ble heilt matt jeg...... Det var så mye fint..... Når klokken var 02:30 brøt de siste gjestene opp, og vi tuslet lykkelige opp i 14de etasje, der brudesuitten ventet. Der var det satt inn chamanje, og jordbær, og annanas.....sukk..... Chanpis-korka gikk i taket med ett smell, og vi satt å oste oss mens han begynte jobben med å plukke ut alle nålene og pærlene i håret mitt. Litt av en jobb, vi fant ut det måtte være mer en 50 nåler ialefall.... Men jeg måtte gjøre det, for jeg begynte å bli øm i hodebunnen......og det var en befrielse å få det gjort. Så koste vi oss videre og snakket om den store dagen vår, og når klokka var 04:15 gikk vi til sengs.....resten kan dere vel tenke dere selv....... Såsom dere skjønner, vi hadde en (for oss) perfekt dag, og ett perfekt bryllup. Det var vakkert, romantisk, sterkt, og den beste opplevelseni heile mitt liv. Så nå gleder jeg meg til å få fremkaldt bilder, og scrappet bryllupsalbum. Skal legge inn noen bilder her også hvis jeg får det til.....men først må jeg få fremkaldt de..... Så da er det vel overstått, og jeg er Fru...... Det føles hærlig, deilig, og heilt utrolig vanvittig fabelaktig, mildt sagt..................... I min bok karakteriserer jeg dagen min som perfekt..... Klem fra FRU Rumpeldunk.....
Trampe Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 Så fantastisk! Gratulerer så masse! Jeg gleder meg sånn til det blir min tur! :-)
fant Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer kjempemasse Så fint at du fikk en perfekt dag
linky Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer så mye til deg.. hørtes jammen ut ja som om du hadde en helt uforglemmelig dag. gleder meg sånn nå til det er min tur..(på fredag så er det 1 mnd igjen )
aprilbrud Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 Fikk helt frysninger jeg! Så utrolig hyggelig at det ble en så fantastisk dag! Bare 2 uker og 5 dager til det er vår tur... Gleder meg enda mer nå!
Miori Skrevet 28. mars 2005 #9 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer så mye!!!! Høres ut som en fantastisk dag!!!
Vendelin Skrevet 28. mars 2005 #11 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer så mye. Hørtes ut som dere har hatt en fantastisk dag
Felixa Skrevet 28. mars 2005 #13 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer så mye som nygift!!! :dagensrose: Hørtes virkelig ut som en drømmedag for dere!
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #14 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer med vel overstått :blomst_opp: Hørest ut som dere hadde en helt perfekt dag
Snutus Skrevet 28. mars 2005 #15 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer så mye. Det var skikkelig rørende å lese om den fantastiske dagen deres.
Snutus Skrevet 28. mars 2005 #16 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer så mye. Det var skikkelig rørende å lese om den fantastiske dagen deres.
Bokalven Skrevet 28. mars 2005 #17 Skrevet 28. mars 2005 For en flott dag! Gratulerer masse! Får vi se bilder?
Blueberry Skrevet 28. mars 2005 #19 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer som nygift, rumpeldunk! Det ser ut til at dere er lykkelige og har fått en kjempeflott start på ekteskapet! All lykke til dere!
Scaramouche Skrevet 28. mars 2005 #20 Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer så masse :-) sukk, fikk nesten litt tårer i øynene hørtes ut som dere hadde det topp! Håper vi får en like bra dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå