AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Hei! Har lyst til å prøve meg litt på kick boxing og tenker å starte på et sted som heter Fighter. Noen som er kjent med dette stedet? Jeg har tenkt å begynner på nybegynnerkurs med et ønske om å komme meg til et høyere nivå etterhvert. Målet er ikke å bli noe kick boxer, men bare få inn noe gøy trening. Må man graderes eller kan man trene kick boxing uten å delta i konkurranser osv? Anonymkode: 8bdb4...699
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Det går fint an å trene kick boxing som mosjon. Men jeg kjenner ikke klubben du nevner, og vet ikke om det er ulikt mellom klubbene om det blir et press for å delta i konkurranser. Ring kontaktpersonen og spør hvordan det ligger an. Anonymkode: 65976...165
kaleidoskop Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Jeg har trent i fighter, super klubb. Du kan ha det som bare trening, må ikke konkurrere. Men tror kanskje du må gradere for å kunne gå til neste nivå. Men gradering er mest "for gøy" og egen del også. Test ut og spør om du må gradere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå