Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenker å begynne på veterinær skolen neste år. Det vil bety for min del at jeg må flytte fra oslo til Ås da skolen bytter by neste år.

ønsker å bo i et stor kollektiv, nær kollektiv transport (max 15 minutter unna med kollektiv) eller ca. 5 minutter med bil. Hva kan jeg forvente å måtte betale i leie? Noen som har vært student i Ås som vil svare? 🙂

Anonymkode: 849af...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, tenker å begynne på veterinær skolen neste år. Det vil bety for min del at jeg må flytte fra oslo til Ås da skolen bytter by neste år.

ønsker å bo i et stor kollektiv, nær kollektiv transport (max 15 minutter unna med kollektiv) eller ca. 5 minutter med bil. Hva kan jeg forvente å måtte betale i leie? Noen som har vært student i Ås som vil svare? 🙂

Har du råd til bil ved siden av studier?

Anonymkode: cb0da...d4f

Skrevet

Kikk litt på finn.no, så får du en ide om hva det koster.

Anonymkode: 0fc3e...98c

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ås er dyrt, det er jo en del student boliger der. Men men den andelen med studenter så er det en del som bor et stykke unna, det går busser både retning Drøbak og Ås sentrum og Ski osv,Det er den del kollektiv, men prisene ligger ganske likt som det er for studenter i andre byer. Ås er ikke stort, men det er veldig mange studenter , og mange fra utlandet. Det kan hende du må regne med minst 5000 i måneden ihvertfall

Anonymkode: 42e38...c92

• Liker 1
Gjest duftlyset
Skrevet

Søk igjennom studentskipsnaden i Ås! søker du tidlig kan du sikre deg et greit kollektiv til en BILLIG penge på campus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...