AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Som leier 🙂 jeg har tenkt på å. Reise utlands og bo der i et par år. Huset mitt er veldig fint og har 2 etasjer med en kjeller. Totalt er det 8 soverom med 3 andre rom som per dags dato brukes som bibliotek og kontor. Huset er stort og har peis og en ordentlig standard. Vet ikke hvordan jeg burde gjøre det, hadde dette vært aktuelt for 8-11 studenter å bodd sammen? Huset har 3 bad, 2 kjøkken og 2 stuer. Blir det for mange studenter på samme plass eller burde jeg heller finne meg er utleierfirma? Anonymkode: 6eccb...5e4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Kjenner flere i 16-manns kollektiv. Som student er det bare kjekt med flere hybler å velge i. Ville kjørt på Anonymkode: a4509...460
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Som student ville jeg elsket å bo slik. Som utleier ville jeg vært skeptisk pga risikoen for at det blir en festbule. Å leie ut medfører betydelig økt slitasje i utgangspunktet, og enda verre hvis du er uheldig med leietakerne. Anonymkode: 1c227...5a5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Om du skal bo i utlandet bør du leie ut gjennom utleiebyrå. Utleier har en del plikter og disse kan være vanskelig å gjennomføre fra utlandet. Anonymkode: c4e9f...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Jeg er student og ville absolutt ha leid der! Men igjen, både jeg og mine medstudenter hadde nok hatt "rolig" vors der i ny og ned. Kjenner få som virkelig tar av og har full fest med flere ti talls personer. Anonymkode: ab2e3...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå