Gå til innhold

til alle dere som har opplevd utroskap.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har fått vite at kjæresten min har vært utro mot meg.

vil ikke ha han mer. men, ting gjør selvfølgelig vondt.

føler meg tråkket på, føler at han ikke respekterte meg mer, og fatter ikke hva som får et annet menneske til å ville såre en han sier han elsker.

fortell meg hvordan gikk dere videre?

stoler dere på menn igjen?

mistet dere også håpet om å finne en ny og god mann?

kan noen bare fortelle meg litt rundt alt dette her med utroskap.

sorry litt rar formulering men hodet verker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Siden han ikke vil ha deg, må du finne en ny, må du ikke?

Det du opplever er en god, gammeldags kjærlighetssorg og det går over. Alltid. Det tar bare litt tid.

Siden tre av fire par opplever utroskap, vil de fleste oppleve dette, men bare noen velger å fortsette forholdet. Ikke alle har sjansen til å fortsette forholdet, da den parten som har vært utro går. Eller den som har blitt sveket, avslutter forholdet.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har opplevd at eksen var utro. Det gjorde vondt, såret stoltheten min, gjorde meg forbannet og rasende, ydmyket og lei. Vi haltet videre i noen måneder til, men det gikk selvsagt ikke. Til slutt dumpet jeg ham.

Jeg hadde ikke så høye tanker om menn i den aller første tiden, men etterhvert ser man jo at det er en, enkelt mann som har gjort meg vondt, ikke halve menneskeheten. I ett år eller to etter bruddet var jeg ikke interessert i noe forhold (men det tror jeg bare er sunt etter å ha vært sammen med noen i lengre tid), men så ble jeg keen på å finne meg jeg partner igjen.

Jeg er nå gift, og frykter ikke at mannen skal være utro mot meg. Mye takket være ham. Jeg hadde nok med meg litt bagasje, ja, som han tok seg tid til å gå gjennom. Sammen kvittet vi oss litt etter litt med alt skrotet jeg har samlet på, og nå er vi kvalmt lykkelige. :)

Nå gjør det heller ikke vondt når jeg tenker på at eksen var utro. Det er noe som er fullstendig over. Når jeg møter eksen på gata kan jeg glede meg over hans nye baby etc. uten å føle det minste lille sting i hjertet. Han er en bekjent, hverken mer eller mindre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min eksforlovede var også utro. Jeg klarte ikke å fortsette forholdet selv om jeg elsket ham over alt. Han var og er fremdeles min stooore kjærlighet i livet. Det har nå gått laaang tid siden dette skjedde og jeg vet at han fortsatt vil ha meg, men jeg har gått videre så det blir ikke aktuelt.

Jeg kommer nok altid til å elske ham og det gjør fortsatt forferdelig vondt å tenke på hva han har gjort og jeg ville fortsatt ha dødd hvis jeg får høre at han har møtt en annen. Derfor er jeg aldri lenger på byn, reiser ikke til byen hvis jeg ikke MÅ osv.

Så sånn står det til her i gården.. :(

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

l

Endret av Gitte
Gjest gjest1
Skrevet

Exen min fortalte en falsk profil av ei venninne av meg på blink han hadde vært utro! Najs måte å finne det ut på ;)

Men om du finner ut at fyren er utro, like greit å vite det så du kan bli kvitt han!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar alle.

Jeg trener nok å være singel en stund å ikke tenke på det motsatte kjønn nå.

Får tenke positivt, jeg er bare glad jeg fant det ut for jeg vil ikke ha en som han uansett. Jeg kjenner ikke han lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...