Gå til innhold

Eksen kjøpt noe på kreditt i mitt navn nekter å betale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen kjøpte seg noe på avbetaling i mitt navn da vi var sammen. Han har aldri betalt inn avdragene, og nå er det over et år siden. Prisen var opprinnelig på ca 10 000 og er nå på 25 000. Jeg har ikke mulighet til å betale dette selv(uten å gå inn på detaljer). Han nekter å betale. Er det noe jeg kan gjøre? Ikke svar hvis du ikke er helt sikker på at det du sier stemmer, da jeg ikke ønsker å bli enda mer forvirret enn hva jeg allerede er.

Trenger ikke høre om hvor dum jeg er, for det vet jeg godt. Han er manipulerende, jeg er(var) naiv og tillitsfull. 

Anonymkode: 198fb...ea9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok lite du kan gjøre nå, så lenge etter. Med mindre du kan sannsynliggjøre at du ikke ante noe om det.

Anonymkode: 5756b...3c7

Skrevet

Har du noe bevis på at det er eksen som har gjort det? Har han f.eks erkjent det, men nekter å betale? 

Anonymkode: ba02c...b2f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen kjøpte seg noe på avbetaling i mitt navn da vi var sammen. Han har aldri betalt inn avdragene, og nå er det over et år siden. Prisen var opprinnelig på ca 10 000 og er nå på 25 000. Jeg har ikke mulighet til å betale dette selv(uten å gå inn på detaljer). Han nekter å betale. Er det noe jeg kan gjøre? Ikke svar hvis du ikke er helt sikker på at det du sier stemmer, da jeg ikke ønsker å bli enda mer forvirret enn hva jeg allerede er.

Trenger ikke høre om hvor dum jeg er, for det vet jeg godt. Han er manipulerende, jeg er(var) naiv og tillitsfull. 

Da spør du på feil sted. Du kan ikke forvente å gå inn på et forum å få svar du kan være 100% sikker på.

Anonymkode: 76c60...67e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noe bevis på at det er eksen som har gjort det? Har han f.eks erkjent det, men nekter å betale? 

Anonymkode: ba02c...b2f

Ja, har det skriftlig. Hilsen Ts 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har det skriftlig. Hilsen Ts 

Da melder du saken til politiet og besteider kravet i mellomtiden. Det skulle du gjort for en god stund siden, så det er ikke sikkert det har noe for seg. Dersom du i utgangspunktet gav ham tillatelse til å ta opp lån i ditt navn så er det neppe så mye annet å gjøre enn å.betale.

Anonymkode: 3c353...6c6

• Liker 4
Skrevet

Om ikke annet så hadde jeg krevd tingen og solgt den.

Anonymkode: 0e0d4...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...