AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Hvilken farge har du på din vameste vinterjakke og hvorfor akkurat den fargen? .... og hvilken jakke har du? 😊 Anonymkode: 7ada7...80e
Ullvott Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Jeg har en uslitelig og kjempevarm parkas fra Fjällräven, og den er mørkeblå. Den fantes bare i mørkeblå da jeg kjøpte den, og grunnen til at jeg valgte akkurat den jakken var at jeg fikk tak i den til en god pris.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Dagny parkas fra Didriksons. Har den i sjokoladebrun. Anonymkode: 4050c...da3
Apekatten Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Jeg har mørkeblå jakke fra svea, fin farge og jakken varmer godt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Den varmeste vinterjakka mi er lysegrå, fordi det var den jeg fant som så grei ut til en grei pris. Den vinterjakka jeg bruker mest er brungrå. Anonymkode: 06652...429
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 Den tykkeste jakka mi er den jeg bruker i akebakken/alpinbakken, og rett og slett ei skikkelig god og tykk utejakke. Den er lysegrå. Fin farge, men valgte den fordi det var den som hang igjen på salgsstativet. 70 prosent rabatt 🤗 Anonymkode: 3a8e7...e9b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #7 Skrevet 15. november 2018 Jeg kjøpte ny nylig Swims Davos i svart Anonymkode: 50324...b35
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #8 Skrevet 15. november 2018 Jeg har en brun dunjakke fra Esprit, den er varm, men den har jeg ikke brukt på noen år, har egentlig ikke vært så kaldt at jeg følte jeg trengte den. Har annen parkas uten dun, i mørkeblå, fra Villa, og foretrekker å bruke denne. Anonymkode: 76769...c80
Perelandra Skrevet 15. november 2018 #9 Skrevet 15. november 2018 Dette er favoritt vinterjakka mi (fra Gudrun Sjöden) Bunnfargen er plommefarget mens mønsteret er i rustrødt, gråblått og rødlilla. Det er riktignok ikke den aller tykkeste jakka, men fungerer likevel godt i kulda fordi den er stor og romslig, og har plass til en tykk genser under. Jeg liker godt fargekombinasjonen som passer fint til mye av tøyet jeg har. Den tykkeste jakka mi er mørk grå og kjøpt på Zizzi. Den er ikke like fin, men funker bra når gradestokken kryper under minus 10. I skikkelig sprengkulde er varmedress det beste. Jeg har en i rødt og svart fra Coop. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 Mørkerød jakke fra Peak Performance og en stor dunjakke fra Bergans som blir brukt de kaldeste dagene. Men PP-jakken er det som blir mest brukt, den er varm og god. Anonymkode: 0f20e...85b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #11 Skrevet 15. november 2018 36 minutter siden, Perelandra skrev: Dette er favoritt vinterjakka mi (fra Gudrun Sjöden) Bunnfargen er plommefarget mens mønsteret er i rustrødt, gråblått og rødlilla. Det er riktignok ikke den aller tykkeste jakka, men fungerer likevel godt i kulda fordi den er stor og romslig, og har plass til en tykk genser under. Jeg liker godt fargekombinasjonen som passer fint til mye av tøyet jeg har. Den tykkeste jakka mi er mørk grå og kjøpt på Zizzi. Den er ikke like fin, men funker bra når gradestokken kryper under minus 10. I skikkelig sprengkulde er varmedress det beste. Jeg har en i rødt og svart fra Coop. Så fine farger! Jeg er selv ganske kjedelig i fargevalget, men syns det er så fint med folk som ikke bare har sorte- og mørkeblå vinterjakker 👍 Er trenger heller ikke å ha den tykkeste jakken, har en skijakke som jeg bruker mye på vinteren. Anonymkode: 0f20e...85b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå