inahaoff Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Hei, jeg søker råd i forbindelse med endring av ivf time. Det gjelder time 2 altså sprøyteleksjons time. Er det noen her som har erfaring med å endre timen? Har gått på nesespray 2 uker i morgen, ingen menstruasjon enda, så skal uansett ringe til Ullevål (hvor jeg hører til) og spørre om jeg må ha noe for å sette i gang menstruasjonen. Sendte forespørsel om endring i dag (torsdag) og har timen på tirsdag. Skrev også til dem at jeg kan når som helst andre tider på tirsdagen. Noen som har erfaring på å flytte time?? Har jeg ødelagt hele forsøket Nå?
inahaoff Skrevet 16. november 2018 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2018 Jeg snakket med en veldig hyggelig sykepleier på ivf avdelingen så alt ordnet seg. Hun sa at jeg måtte ta en graviditetstest på morgenurin og dersom jeg ikke var gravid skulle jeg fortsette på sprayen og fikk flyttet timen min en time frem samme dag. Så alt ordnet seg er egentlig veldig positivt overrasket over ivf avdelingen på Ullevål, det virker som det er utrolig flinke folk så jeg er veldig positiv til det hele:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå