Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker meg til selv at det egentlig ikke er mulig... Men nå er det fire dager igjen, og jeg er så kvalm. Så uhyre kvalm! Det kommer og går, og mat får jeg ikke ned. Men egg... Jaha, det har jeg sært lyst på. Og bare det. Og brystene mine har det skjedd noe med, klarte ikke i går å ligge på magen fordi det rett og slett ble for vondt. Nøyaktig samme var det med minstemann, men det kom jo gjerne en stund etter positiv test. 

Det er vel bare «tiden før mensen», men har aldri brukt å kjent på dette før da. Så får meg jo til å spørre, noen av dere som merket såpass tidlige symptom?

Anonymkode: 4b83c...277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ekstremt vonde pupper ca 8 dpo. Aldri hatt så vondt før. Så det er nok mulig ja men kvalme så tidlig vet jeg ikke 🤔

Anonymkode: edb2d...5e5

Skrevet

Har vert kvalm før positiv test begge gangene :)

Anonymkode: cf4da...5c8

Skrevet

Var kvalm og hadde brekninger, samt menssmerter noen dager før mensen. Fikk positiv test IKM. 

Skrevet

Jeg ble kvalm rundt IKM (syklusen varierer med noen dager), det var det som fikk meg til å teste:)

Anonymkode: 42883...c41

Skrevet

Jeg ble kvalm to dager før ikm, gikk med en "klump" i halsen hele dagen. Testet ikke før fem dager etter IKm og den var veldig positiv :)

Skrevet

Jeg ble kvalm 7dpo, spesielt når jeg satt meg i bilen. Det varte og jeg testet svakt positivt idag, 10dpo. Pluss trøtt, vonde pupper og vondt i halsen på morgen og kveld. Trodde nesten ikke på så tidlige symptomer, men gjør det nå 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...