AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Hva skjer hvis man finner en bolig til salgs, og trykker på "hold meg oppdatert om bud på eiendommen"? Man må fylle inn navn, telefonnummer og e-post. Jeg ønsker å følge med på et par boliger som er til salgs for å se hva de går for, fordi jeg om et års tid skal se etter lignende boliger. Er det rart å holde seg oppdatert på bud da? Vil selgeren ringe meg for å høre om jeg vil gi bud eller noe slikt? Vil ikke snakke med selgeren, vil bare ha bud på sms. Anonymkode: 9dda7...03a
Tvist Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Selgeren vil nok ringe deg da, for å høre om du vil legge inn bud.
Puny Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Enklere å ringe megler i ettertid og spørre hva den gikk for? 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Jeg ble ikke oppringt da jeg gjorde det der på tre-fire boliger for to år siden. Jeg fikk bare sms i løpet av budrunden. Men det kan jo være forskjellig praksis hos meglere. Anonymkode: 6a430...808
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Jeg har opplevd å kun få sms om bud. Men vet ikke hva som er vanlig. Men kan også ta kontakt med megler i etterkant og spørre. Eller lagre annonsen på min finn, og sjekke "Hva er denne boligen solgt for tidligere" om noen mnd, når de har oppdatert det. Da får du se salgssummen. Anonymkode: 363b1...e17 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 Jeg gjør det stadig vekk og har ikke blitt oppringt, bare fått hele budrunden på SMS Anonymkode: 98917...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #7 Skrevet 15. november 2018 Ble ikke oppringt av megler her heller. Vi skrev oss på liste etter en visning og så fikk vi plutselig budrunden på SMS mens vi kjørte hjemmover. Anonymkode: a387d...6a6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #8 Skrevet 15. november 2018 Hvis megler ringer så sier du bare at du vil vite hva den går for, og ikke er interessert akkurat nå. Da får du sms om bud, og kanskje noe reklame av typen "vi selger en lignende bolig nå, trykk på linken". Men de fleste ringer ikke Anonymkode: fd64c...1de
EvaLena Skrevet 15. november 2018 #9 Skrevet 15. november 2018 Mye enklere å sjekke på eiendomspriser når nye eiere har flyttet inn. Der står summen de ga.
ekkoet Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 Har flere ganger skrevet meg på liste for sms via melgers hjemmeside, skrevet en kommentar om at jeg ikke er interessert i å gi bud, men holder meg oppdatert på priser da jeg på senere tidspunkt har interesse i området. Aldri blitt oppringt av megler
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #11 Skrevet 17. november 2018 On 11/15/2018 at 2:37 PM, AnonymBruker said: Hva skjer hvis man finner en bolig til salgs, og trykker på "hold meg oppdatert om bud på eiendommen"? Man må fylle inn navn, telefonnummer og e-post. Jeg ønsker å følge med på et par boliger som er til salgs for å se hva de går for, fordi jeg om et års tid skal se etter lignende boliger. Er det rart å holde seg oppdatert på bud da? Vil selgeren ringe meg for å høre om jeg vil gi bud eller noe slikt? Vil ikke snakke med selgeren, vil bare ha bud på sms. Anonymkode: 9dda7...03a Jeg opplever at det fleste tar kontakt til å begynne budrunde. Varierer hvor lenge de forsetter å holde deg oppdaterte om du ikke legger inn bud. Anonymkode: e981c...d0c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #12 Skrevet 1. juli 2024 Er dette lovlig? Er jo ren snoking. Anonymkode: bd1d6...99a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå