AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Del Skrevet 15. november 2018 Er det noen som vet? Jeg lurer på å ta denne videreutdanningen hos Senzie Akademiet i Drammen neste høst. Jeg vet litervis bransjen fra før, men har hørt at man kan jobbe i hudpleiesalong/ klinikker for kosmetiske behandlinger, eller starte for seg selv. Setter pris på svar fra dere som vet noe mer enn meg. Det er jo kjipt å bruke 120 000 kr på en videreutdanning hvis jobbmarkedet er vanskelig. Anonymkode: 3be48...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Del Skrevet 15. november 2018 *vet lite om bransjen 🙈 Anonymkode: 3be48...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Del Skrevet 15. november 2018 De fleste jeg kjenner til jobber selvstendig, som frisører ofte gjør. Anonymkode: d04eb...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Del Skrevet 18. november 2018 Dette lurer jeg og på. Å hvordan de som tar utdanningen jobber utenom? Ser at det er et studie med endel samlinger. Har dere fast stilling utenom? Eller jobber «når dere kan»? Anonymkode: 9a305...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #5 Del Skrevet 22. november 2018 hvorfor ønsker du å jobbe med dette? Anonymkode: eb9d6...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #6 Del Skrevet 22. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: hvorfor ønsker du å jobbe med dette? Anonymkode: eb9d6...e01 Jeg vet ikke om jeg vil det ennå, men jeg har hørt at det er et marked for det. Blir man sett litt ned på kanskje? Hun der «botox sykepleieren» liksom.. Anonymkode: 3be48...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #7 Del Skrevet 23. november 2018 På 22.11.2018 den 16.27, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om jeg vil det ennå, men jeg har hørt at det er et marked for det. Blir man sett litt ned på kanskje? Hun der «botox sykepleieren» liksom.. Anonymkode: 3be48...d47 Jepp. Jeg er sykepleier selv, og syns det er galskap at en spl skal fremme dette hysteriet og lage stygge lepper og fake ting. Bare sliter med å skjønne at noen oppegående ønsker dette. Anonymkode: eb9d6...e01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #8 Del Skrevet 8. januar 2019 Du kan jo gjøre andre ting enn "bare å sette botox og fillers", ulike avanserte hudbehandlinger med laser for eksempel! Jeg er veldig interessert i velvære og hudpleie, og kunne vurdert en slik videreutdannelse (er sykepleier selv), men ville ikke tatt botox selv, og vil heller ikke fremme den type skjønnhetspress, om du forstår? Jobber på sykehus nå, så det ligger langt frem i tid, men har vurdert Senzie-akademiet i Drammen selv:) Anonymkode: ed61c...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Del Skrevet 31. januar 2019 Har vurdert dette selv! Teit å si at man fremmer hysteriet og lager stygge lepper og falske ting, og at en oppegående person ikke ville valgt dette.. Helt feil faktisk! Da har du ikke satt deg nok inn i yrket kjære deg. Mange som tar Botox blant annet tar dette pga. migrene. Lepper behøver ikke å bli stygge om man er flink. Noen har ikke lepper og vil gjerne få dette for å føle seg vel i egen kropp. Virker som et kjempespennende yrke!! Anonymkode: 183a0...581 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #10 Del Skrevet 31. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vurdert dette selv! Teit å si at man fremmer hysteriet og lager stygge lepper og falske ting, og at en oppegående person ikke ville valgt dette.. Helt feil faktisk! Da har du ikke satt deg nok inn i yrket kjære deg. Mange som tar Botox blant annet tar dette pga. migrene. Lepper behøver ikke å bli stygge om man er flink. Noen har ikke lepper og vil gjerne få dette for å føle seg vel i egen kropp. Virker som et kjempespennende yrke!! Anonymkode: 183a0...581 Gud bedre, dette må jeg bare kommentere. De som får satt botox pga migrene eller andre medisinske tilstander, får ikke dette utført av en sykepleier som har tatt et tøysekurs ved Senzie-akademiet, det gjøres av leger. Hvilken legespesialisering avhenger av hvor botoxen skal settes, der jeg jobber gjøres det av anestesilege, andre typer gis av f.eks nevrokirurger. Du får være med å trekke opp botoxen, men det er ikke det samme som å gi den, kjære deg. Anonymkode: 226d7...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå