Gå til innhold

kvinner vs menn, onani

Onani kvinner vs menn  

23 stemmer

1. 1. KVINNER,max antall orgasmer ved onani

• 0,får det ikke til
      8
    • 1
      3
    • 2
      4
    • 3
      0
    • 4+
      8
  2. 2. MENN,max antall orgasmer ved onani

• 0,får det ikke til
      13
    • 1
      10
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4+
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er max antall orgasmer når du onanerer?

Er det kjønnsforskjeller her,vi får se etter hvert.:sexy::herremann:

Anonymkode: b9b18...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står jeg må svare på begge, men jeg er bare kvinne :fnise:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Fineapple skrev:

Står jeg må svare på begge, men jeg er bare kvinne :fnise:

det var synd,da gikk noe galt,dessverre,da får de som ønsker å svare,svare 0 på motsatt kjønn,det betyr ikke så mye,tallene for 1 og opp blir riktige.

Gjest Paramount
Skrevet

Akkurat her, på dette området, skulle jeg virkelig ønske jeg var kvinne..blir helt matt av tanken på de som har krysset av for 4+

*sukk*:)

Skrevet
2 timer siden, Paramount skrev:

Akkurat her, på dette området, skulle jeg virkelig ønske jeg var kvinne..blir helt matt av tanken på de som har krysset av for 4+

*sukk*:)

Er kvinne, krysset av for 4+ :yvonne: Pleier alltid minimum gå får 3 stk, ender som regel opp emg 4-5, da er hånda trøtt og faren for å ikke få til enda en større :fnise: men rekorden er 8 stk på en gang, da var hånda helt gele og jeg måtte gi opp på å få flere 😜

Til ts, da de mennene jeg har vert med har fått til en orgasme, krysset jeg av for det. Hadde vert kjekt å sett meningsmålingen igjen, der du kombinerte de to i ett og man kunne svare riktig :) 

Anonymkode: 81dfb...52f

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var yngre tror jeg at jeg kunne slått rekord, både i tid mellom hver orgasme og antall, men nå nøyer jeg meg gjerne med 3-4 orgasmer når jeg onanerer. :)

Kvinne 

Anonymkode: 63818...034

Gjest Paramount
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne, krysset av for 4+ :yvonne: Pleier alltid minimum gå får 3 stk, ender som regel opp emg 4-5, da er hånda trøtt og faren for å ikke få til enda en større :fnise: men rekorden er 8 stk på en gang, da var hånda helt gele og jeg måtte gi opp på å få flere 😜

Til ts, da de mennene jeg har vert med har fått til en orgasme, krysset jeg av for det. Hadde vert kjekt å sett meningsmålingen igjen, der du kombinerte de to i ett og man kunne svare riktig :) 

Anonymkode: 81dfb...52f

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var yngre tror jeg at jeg kunne slått rekord, både i tid mellom hver orgasme og antall, men nå nøyer jeg meg gjerne med 3-4 orgasmer når jeg onanerer. :)

Kvinne 

Anonymkode: 63818...034

Kvinner er heldige, og ikke minst deilige, skapninger:rodmer:

Skrevet
På 15.11.2018 den 13.14, AnonymBruker skrev:

det var synd,da gikk noe galt,dessverre,da får de som ønsker å svare,svare 0 på motsatt kjønn,det betyr ikke så mye,tallene for 1 og opp blir riktige.

Eg gjorde feil. Trykte på 1 på mannen.

Anonymkode: c00a6...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...