Gjest Ravn Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Hva slags kjæledyr skal jeg velge mon tro? Fins ikke så mye å velge blandt syns jeg, som passer min livsstil. Svart katt er bra men litt kurant. Hund passer ikke. Slanger er for ekkelt, likeså edderkopper. Har hørt at gothere pleier ha rotter. Må vel bli svarte rotter da? Fins det? Ville helst ha flaggermus men klarer ikke fange dem, de biter alltid. Jeg har svart hår, blek hud, og bruker mye fløyelsklær og korsetter. Hva mener dere?
Mrs. K Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 Hva med en sort fugl på skulderen. En ravn må jo passe til deg, men i mangel av bedre kan du jo prøve å fange en kråke. Hilsen Trille
Cherie Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Hva med å ikke bruke dyr som "moteplagg" eller tilbehør?
Midnattsol Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 La vær å få kjæledyr da. Eller kanskje en fisk?
Gjest Aurélie Skrevet 28. mars 2005 #6 Skrevet 28. mars 2005 Hva slags kjæledyr skal jeg velge mon tro? Fins ikke så mye å velge blandt syns jeg, som passer min livsstil. Svart katt er bra men litt kurant. Hund passer ikke. Slanger er for ekkelt, likeså edderkopper. Har hørt at gothere pleier ha rotter. Må vel bli svarte rotter da? Fins det? Ville helst ha flaggermus men klarer ikke fange dem, de biter alltid. Jeg har svart hår, blek hud, og bruker mye fløyelsklær og korsetter. Hva mener dere? Kjæledyr som passer din LIVSSTIL eller klesstil?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Hva med en giftig skorpion eller tre?
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 Hehehehe helst må den passe min klesstil mest ja Skorpioner takler jeg ikke, hadde en ex som var skorpion. En svart ravn hadde vært herlig men det er ikke lov! Rotter tror jeg blir bra, svarte rotter. Høre med dyrebutikken i morgen, hva spiser rotter?
Mrs. K Skrevet 28. mars 2005 #9 Skrevet 28. mars 2005 Tror dette er tull, men likevel: Du skal IKKE skaffe deg noe som helst dyr før du har satt deg ordentlig inn i dyrets behov, stell o.s.v. ! Hilsen Trille
Midnattsol Skrevet 28. mars 2005 #10 Skrevet 28. mars 2005 Du virker veldig usikker så hvorfor skal du ha deg et kjæledyr? Skal du ha rotte® fordi du har hørt at gothere pleier å ha rotter så da må du også ha? :klø: Du vet jo ingenting om stell og pleie tydeligvis. Håper dette er tull!
Gjest Teletubbien Skrevet 28. mars 2005 #11 Skrevet 28. mars 2005 Har du ikke vurdert sånne giftige tusenbein da?!? Eller hva med hårløse marsvin? De vil definitivt stå til "loock'en"! Svarte rotter finner du i kloakken, på dyrebutikken koster de penger. Rotter spiser ALT. Søppel hvertfall... Men hva med igler? Syns alt for mange overser igler i kjæledyrsammenheng, sikker på at de er flotte kjæledyr... Humor er den korteste avstanden mellom to mennesker
Gjest Sukkerert Skrevet 28. mars 2005 #12 Skrevet 28. mars 2005 Svart katt er bra men litt kurant. Ikke bruk ord du ikke vet hva betyr.
Gjest Madam Felle Skrevet 28. mars 2005 #14 Skrevet 28. mars 2005 Himmel og hav for noe tåpelige greier. Skaff deg for all del IKKE barn eller dyr, for ingen av delene passer klesstilen din :evil:
Pandora Skrevet 28. mars 2005 #15 Skrevet 28. mars 2005 er forsåvidt enig.... man kjøper ikke dyr i forhold til kles stil. Men i forhold til hva man liker. Jeg har marsvin fordi jeg har et godt forhold til dem. Dyr skal ikke taes så lett på. Det er liv det er snakk om
Trampe Skrevet 28. mars 2005 #16 Skrevet 28. mars 2005 Dagens glupis... Så teite vi mennesker kan være! Har tilfeldigvis kommet over andre tråder som trådstarteren har starta, og håper ingen tar denne seriøst
Midnattsol Skrevet 28. mars 2005 #17 Skrevet 28. mars 2005 Jeg har også kommet over andre tråder av trådstarter så jeg begynner å tenke at dette (og andre ting) bare er tull. Jeg håper virkelig at det er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå