Gjest Ravn Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Lenge siden sist venner av alle smaker, lurte på om det er noen flere enn jeg som er GOTH her? Goth er for meg den lekreste stilen en person kan ha, svart hår, blek hud, svart leppestift, fløyelskjoler. Hvordan ser dere ut idag? (svar kun hvis du er goth, hvordan kristne folk kler seg driter jeg i dessverre! )
birgitte242 Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Hva hvis man er kristen OG goth da? Driter du i de også?
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 (svar kun hvis du er goth, hvordan kristne folk kler seg driter jeg i dessverre! ) oi så useriøst og barnslig
Saga Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Svarer uansett, jeg. Goth er ikke en religion, det er en stil (livs,kles). Så at du sier at du ikke bryr deg hvordan kristne kler seg betyr jo at du egentlig ikke vet hva du snakker om. Gothere er ofte like kristne som alle andre. Ellers må jeg tilføye at goterne var tidligere et eget folkeslag, som faktisk var kristne (1250—1420) og det er grunnen til at det er så mange kirker som er bygd i gotisk stil. Så kom the Addam's Family og The Crow på film på 80-tallet og alle ville se ut som de. Jeg synes ikke goth er noe lekkert stilmessig. Sort er den fargen som skjuler alt og ikke eier kreativitet. Og lange plagg som skjuler alt og hvit sminke er lite flatterende. Men jeg har følelsen av at de liker stilen min like lite.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 Ja det finnes jo bare to typer mennesker her i verden, gothere og kristne
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #6 Skrevet 28. mars 2005 Alle som ikke er goth er jo kristne, dette vet jeg vel!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Alle som ikke er goth er jo kristne, dette vet jeg vel! Ja selvsagt, hvordan kunne jeg tvile på ditt intellekt
Gjest TomKrus Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 Alle som ikke er goth er jo kristne, dette vet jeg vel! Alle som tror på tull, og må konformere seg inn i en gruppe for å føle seg hjemme, er kristne. Og det gjelder da iallfall gotherne. Det må du da vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå