Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist venner av alle smaker, lurte på om det er noen flere enn jeg som er GOTH her? Goth er for meg den lekreste stilen en person kan ha, svart hår, blek hud, svart leppestift, fløyelskjoler. Hvordan ser dere ut idag? (svar kun hvis du er goth, hvordan kristne folk kler seg driter jeg i dessverre! :kul: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hvis man er kristen OG goth da? Driter du i de også?

Gjest Anonymous
Skrevet
(svar kun hvis du er goth, hvordan kristne folk kler seg driter jeg i dessverre!  )

oi så useriøst og barnslig

Skrevet

:roll:

Svarer uansett, jeg. Goth er ikke en religion, det er en stil (livs,kles). Så at du sier at du ikke bryr deg hvordan kristne kler seg betyr jo at du egentlig ikke vet hva du snakker om. Gothere er ofte like kristne som alle andre. Ellers må jeg tilføye at goterne var tidligere et eget folkeslag, som faktisk var kristne (1250—1420) og det er grunnen til at det er så mange kirker som er bygd i gotisk stil. Så kom the Addam's Family og The Crow på film på 80-tallet og alle ville se ut som de.

Jeg synes ikke goth er noe lekkert stilmessig. Sort er den fargen som skjuler alt og ikke eier kreativitet. Og lange plagg som skjuler alt og hvit sminke er lite flatterende. Men jeg har følelsen av at de liker stilen min like lite.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det finnes jo bare to typer mennesker her i verden, gothere og kristne :roll:

Skrevet

Alle som ikke er goth er jo kristne, dette vet jeg vel!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja selvsagt, hvordan kunne jeg tvile på ditt intellekt :roll:

Gjest TomKrus
Skrevet

Alle som tror på tull, og må konformere seg inn i en gruppe for å føle seg hjemme, er kristne. Og det gjelder da iallfall gotherne. Det må du da vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...