Gå til innhold

Ny kjæreste men lite sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier har jeg nylig møtt en helt fantastisk mann. Vi har vært sammen i tre måneder og alt er ganske ferskt. Jeg vet han er veldig seriøst i dette forholdet og er veldig, veldig glad i meg. Vi er i tidlig 30 årene. 

Problemet er bare at jeg syns vi har sjeldent sex. Jeg vet ikke hva som er normalen, men jeg kunne tenkt meg å ha mye mer sex enn han. Jeg hadde en konisering for ca 3 uker siden (fjerning av livmorstapp) som gjorde at vi måtte sette sex på pause i disse 3 ukene. Jeg sluttet å blø på lørdag (var bortreist til og med mandag) og vi hadde sex mandag, fantastisk sex. Han orket ikke sex tirsdag, ingenting på onsdag og i dag, skal vi ikke sove sammen. 

Skal være sammen i helgen nå, og jeg håper virkelig vi kan ha sex hver dag. Vi har aldri vært «kaniner» enda han har nevnt at han kan ha sex 5 ganger om dagen (rekorden hans). Vi har som regel sex 1-2 ganger i uken, og det sårer meg litt at han ikke vil mer. Jeg tørr ikke lenger ta initiativ da jeg er redd for avvisning som jeg har fått flere ganger tidligere (han er for sliten). Beklager langt innlegg, men hva gjør jeg? Hvordan går jeg frem uten å virke masete? Har nevnt dette for han før, og han bekrefter bare at jeg ikke skal føle meg usikker, han liker meg veldig godt osv, men at han bare er sliten etter så masse jobbing. 

Jeg tenker jo at han ikke finner meg så attraktiv da andre klarer å få han tilsengs 5 ganger på èn dag, mens jeg maksimum får 1-2 ganger i uken. Får dårlig selvtillit og blir sjalu/usikker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ang rekorden hans så kan du sikkert slå av ett par der og det var sikkert for leeenge siden..sånn er menn.

hvis det ikke er noen spesiell grunn for det så er det vel helt normalt at i starten av ett forhold så er sex frekvesnen høy så vil den ta litt av etter hvert, og her er alle forskjellige.

uansett bør du sette deg ned med han og ta dette opp, forklar han at du ønsker mere sex osv og at det er viktig for deg i ett forhold, hvis han fortsatt ikke kan leve opp til dine forventninger så bør du vurdere forholdet da sex er en viktig bit av dette.

i din situasjon vil jeg si at 3-5 ganger i uken er ett minium da:-)

• Liker 2
Skrevet

tusen takk for svar. 

Jeg føler også at 3-5 ganger hadde vært mer normalt i forhold til hvor lenge vi har vært kjærester osv. Jeg må bare sette ned å prate med han om dette. Er bare redd for at han blir en av de som om 5 år aldri orker sex, at det blir verre med tiden og at dette er hans «kanintid». 

Skrevet

Huff, kjenner igjen situasjonen! Menn har en periode i livet der de er kåt hele tiden, og selv om perioden går over så er de like virile i sitt selvbilde som da, men ikke i praksis. Har selv møtt på menn som var "kåt hele tiden", men jeg så lite til det. Praksis lå langt under. Antagelig var det 10 år siden de var "kåt hele tiden". 

Hjalp å gå over til mann som trener svært aktivt. Han orker faktisk å leve som han taler. 

Anonymkode: a3661...93d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...