AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Kan dette være noe for en sykepleier som ikke vil jobbe turnus mer? Vet at det er mange med bakgrunn fra jobbing med barn der. Anonymkode: b66bf...e85
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 På sfo til mine barn ser det ikke ut for at noen har utdanning. Bare assistenter, og 1 førskolelærer. Tror ikke du får jobb som spl. Kansje spesialklasse? Med syke barn? Anonymkode: b56d6...fbc
Jentadi Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 (endret) De fleste i SFO er barne- og ungdomsarbeidere. I tillegg kan det være pedagoger der. Ellers hender det at ufaglærte jobber som assistenter i skole og barnehage. Med en sykepleierutdannelse vil du få lønn som ufaglært assistent i SFO. Endret 15. november 2018 av Jentadi 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Jeg er sykepleier og jobbet et halvt år som vikar på barneskole, både som lærervikar, assistent i klasse og på sfo. Var null problem å få jobb, ble tilkalt så og si hver dag. Opplevde at de så meg og min bakgrunn som meget attraktiv, det er etterhvert mange barn med diagnoser som trenger ekstra oppfølging og miljøtiltak i skolen, og der har vi sykepleiere litt å bidra med. Ble dårlig lønnet som assistent i klasse og ved sfo, men godt betalt som lærervikar. Jeg ga meg da jeg selv har små barn og syntes det ble for mye å skulle ta meg av andres unger i tillegg, hadde lite igjen til egne barn. I tillegg ble det for lite penger totalt sett. Dersom du går denne veien vil jeg anbefale deg å ta barne-ungdomsarbeider fagbrev på sikt, for lønnen sin del. Anonymkode: eab4d...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå