AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Er det mye spesialpedagogikk og om barns utvikling? Vurderer å søke, men det hadde vært fint å få vite noe om hvilke fag dere har. Er studiet tungt å komme igjennom? Anonymkode: 81829...0c6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Drittfag. Anonymkode: e74a2...938
Factum Factaria Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Studie- og emneplaner ligger garantert ute på skolenes nettsider. Der kan du lese om alle emner. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Drittfag. Anonymkode: e74a2...938 Neida. Fagene er sikkert fine og lærerike de. Har stor respekt for dette yrket, jeg. Ts Anonymkode: 81829...0c6 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Rop ut hvis det er noen barnevernspedagoger/ studenter her som vil fortelle litt. Anonymkode: 81829...0c6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 Nå er det noen år siden jeg studerte dette, men jeg husker vi hadde psykologi (mitt favorittfag), forskjellige pedagogikkfag, exphil (drittfag). Som nevnt over, sjekk emnesidene til universitetet eller høyskolen du vil studere på:) der er det mer info Anonymkode: bc04a...6a7
Gjest BabyBlue Skrevet 15. november 2018 #7 Skrevet 15. november 2018 Barne og unges utvikling og oppvekstmiljø, exphil, velferdspolitikk, velferdsrett, sosialpedagogisk arbeid i barnevern, sosialpedagogisk arbeid i og utenfor institusjon, bacheloroppgave med forskningsprosess også er det praksis. Det var i hvert fall det som stod på studieplanen. Så er det også krav til skikkethet og krav om politiattest. Har noen jeg kjenner som går der og førsteåret skal være blåbær, også sier det bang under andreåret og det blir veldig mye forelesninger. Mye gruppearbeid i forhold til andre studier, så du bør nesten være flink med folk for å vurdere et slikt yrke.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #8 Skrevet 17. november 2018 Da jeg gikk hadde vi jus, sos.ant, sos.ped, etikk, sosiologi, miljøarbeid, barnevernfaglige vurderinger, metode, natur og teater, tverrfaglig samarbeid, mangfold og marginalisering, vold og overgrep, psykologi mm. Første året hadde vi mye teori. Andre og tredje året var rimelig lett😊 Anonymkode: 7f20c...12d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå