Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lest magasinet "tara" som det reklameres for på KG for tiden?

Hvordan synes du i så fall det var? Hva likte du best ved bladet? Hvilke andre blader kan det sammenliknes med - eller er det noe helt for seg selv?

Gjest gjest1
Skrevet

Tara kan sammenlignes med bladet Eva. Det er rettet mot kvinner 40+. Jeg har bare flikket i det i butikken. Layouten er skikkelig ræva og fristet ikke til kjøp.

Skrevet

Det var dumt... Jeg får kikke litt i det selv i butikken og se om innholdet er like lite fristende.

Skrevet
Har du lest magasinet "tara" som det reklameres for på KG for tiden?

Nei, verken reklamen eller forsiden av bladet tiltaler meg - heller motsatt!

Gjest borghild
Skrevet

Nei, det bladet er for overvektige, gamle og sure kjerringer.

Gjest gjest1
Skrevet
Nei' date=' det bladet er for overvektige, gamle og sure kjerringer.[/quote']

Det var da et temlig smalt marked?

Skrevet
Nei' date=' det bladet er for overvektige, gamle og sure kjerringer.[/quote']

Å? Hvor står det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så fremsida og tenkte "hmm, kan det være noe da?" og registrerte at det var for kvinner over 40 (ikke det samme som overvektige, gamle og sure kjerringer, nødvendigvis...)

Jeg er 25 år gammel, og kom til at det var nok ikke ment for meg, så jeg har ikke studert det nærmere.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ikke så smalt som man skulle tro... :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

tja, jeg er 30, så de5t kunne kanskej passe for meg.. :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har lest litt i det, mamma hadde det.

Syns bladet virket veldig ok jeg.

Masse lesestoff, det er jo ikke beregnet på min alders gruppe så mye var jo ikke så interresant for meg å lese, men hadde jeg vært over 40 hadde jeg nok kjøpt det.

Skrevet

"Tara" og "Eva" er samme ulla. For de over 40. og det er ikke måte på hvor festlig og frigjort og lystig man blir bare man bikker den magiske grensa. Skulle tro vi under 40 ikke har et liv...

Forsidetekster som "På tide med skilsmisse?" sier vel litt om målgruppa til disse bladene. Det blir alt for krampe for meg. Blader som svensk Femina har vel samme målgruppa, men klarer seg fint uten å være krampaktige, slik disse nye norske bladene er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...