Gå til innhold

Selge truser osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg inn på nakenprat fordi jeg kjenner noen som tjener godt der inne på å selge trusene sine. 

Jeg skal levere trusene personlig. Men da i offentligheten diskret. 

Jeg har nå fått forespørsler om andre ting som å selge urinen min i et lukket glass og å tisse på en person uten å bli tatt på selv. Har også fått forespørsel om å la noen runke til føttene mine.

Dette er ting jeg får flere tusen kroner for å gjøre pr ting jeg gjør/leverer. 

Det er helt uaktuelt for meg å selge sex eller å ta imot penger for å bli tatt på nedentil i det heletatt eller å ta på, runke eller suge en annen. Men jeg føler ikke at det er så gæærnt å la noen runke til føttene mine eller få 3000 kroner for et glass med urin... ja det er SJUKT... og jeg syntes istarten at dette var helt absurd og sa: hahaha nei!!! Aldri i verden, hva faen!. Men når jeg har tenkt litt på det så er det ikke så ille fra min side, jeg får jo masse cash for det. Er jo denne andre personen som tenner på dette som har noe å være litt flau over på en måte. 

Så... jeg er litt nysgjerrig på tankene DERES rundt dette? Og er det noen her som gjør dette ? 🙈

Anonymkode: 68c5c...a2e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Når du er med på sånt, kan ting eskalere og du finner deg plutselig i en situasjon du ikke ønsket å være i, og angrer på senere.

Du sier det selv, dette er sykt. Disse stakkarene bør heller bruke pengene på psykolog enn på kjøp av seksuelle tilfredsstillelser som stadig må være mer grensesprengende.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Horten Market skrev:

Når du er med på sånt, kan ting eskalere og du finner deg plutselig i en situasjon du ikke ønsket å være i, og angrer på senere.

Du sier det selv, dette er sykt. Disse stakkarene bør heller bruke pengene på psykolog enn på kjøp av seksuelle tilfredsstillelser som stadig må være mer grensesprengende.

Kan du nevne en typisk situasjon jeg kunne kommet opp i ? Ved å levere ting offentlig uten å oppgi mitt navn ? 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du nevne en typisk situasjon jeg kunne kommet opp i ? Ved å levere ting offentlig uten å oppgi mitt navn ? 

Folk som tenner på slike ting, kan ikke være mentalt stabile. Så du risikerer livet ditt ved å møte dem

Anonymkode: b18a5...898

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som tenner på slike ting, kan ikke være mentalt stabile. Så du risikerer livet ditt ved å møte dem

Anonymkode: b18a5...898

Så du mener de vil drepe meg midt på gata ? 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener de vil drepe meg midt på gata ? 

Tror du han har tenkt å runke til føttene dine midt på gata? 

Skrevet
1 minutt siden, NancyDrew skrev:

Tror du han har tenkt å runke til føttene dine midt på gata? 

Nei så klart ikke, men jeg tar jo ikke en vilt fremmed inn i huset eller møter han på et hotellrom liksom... må jo møte han først på en cafe f.eks og bli litt kjent før man gjør det, hadde heller ikke gjort dette med en gammel mann, måtte ha vært på min alder. 

Hva med alle som møter fremmede på tinder da for å ha sex f.eks. det er jo akkurat den samme faren ved å gjøre det. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei så klart ikke, men jeg tar jo ikke en vilt fremmed inn i huset eller møter han på et hotellrom liksom... må jo møte han først på en cafe f.eks og bli litt kjent før man gjør det, hadde heller ikke gjort dette med en gammel mann, måtte ha vært på min alder. 

Hva med alle som møter fremmede på tinder da for å ha sex f.eks. det er jo akkurat den samme faren ved å gjøre det. 

De som møter en date fra Tinder, har som regel litt andre planer enn å få noen til å tisse på seg, runke til føttene eller selge urin. 

Endret av NancyDrew
Skrevet
2 minutter siden, NancyDrew skrev:

De som møter en date fra Tinder, har som regel litt andre planer enn å få noen til å tisse på seg, runke til føttene eller selge urin. 

De som sier at de vil ha et glass med urin utlevert i offentligheten for et par tusen kan man i det minste stole litt mer på ang hva han faktisk er ute etter, ikke får han gjort noe med deg midt der i gata heller. Man vet aldri hva en tinderdate egentlig er ute etter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...