AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Jeg er oppvokst med tankegangen at man ikke kan gå på kino alene. Jeg er singel og i min krets blir ofte kino en «par» greie. Alle drar med seg kjæresten på kino. Så da står jeg der alene. Frem til nå har jeg bare ventet til filmen kommer ut, men jeg har virkelig lyst til å se den nye Fabeldyr filmen. Jeg studerte med noen som mente det ikke var noe feil i å gå alene på kino, som hadde gjort det flere ganger. Jeg bare lurer på hva «mengden» tenker om det? For dem som lurer: Har spurt, har ingen som kan gå med meg da de allerede har vært å sett den. Anonymkode: 4d57f...ead
rambo Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Jeg liker ikke å dra på kino alene, men hadde aldri dømt noen andre for å ha gjort det.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Hvorfor skal man ikke kunne gå på kino alene? Det er bare å gå å sette seg, rett før filmen starter, og gå med engang filmen er slutt. Anonymkode: adcc3...acc 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Jeg har gått alene på kino før. Ser stadig folk gå på kino alene når jeg er med kjæresten. Det er mye mer normalt enn hva folk tror. Anonymkode: 9ce41...e39 2
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Jeg har også gått på kino alene. Null problem. Trives alene. Kan også gå på shopping og spise ute alene.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man ikke kunne gå på kino alene? Det er bare å gå å sette seg, rett før filmen starter, og gå med engang filmen er slutt. Anonymkode: adcc3...acc Ja hvorfor ikke? ... tanken er vell at man da er en loner... kanskje... vet ikke helt hvorfor ikke, men kun denne tankegangen jeg er vokst opp med uten at jeg kanskje har stilt spørsmålet «hvorfor» 😅 kanskje det er jeg som er den dømmende parten her😬 Rart alt man aldri stiller spørsmål med når man vokser opp 🤔 ts Anonymkode: 4d57f...ead
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #7 Skrevet 15. november 2018 Jeg elsker å gå på kino alene! Trives i eget selskap. Anonymkode: a00dc...698 9
Gjest Krampus Skrevet 15. november 2018 #8 Skrevet 15. november 2018 Har aldri tenkt over at det skal være rart. Legger du faktisk merke til hvem som er alene i kinosalen når du er på kino?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #9 Skrevet 15. november 2018 Har gått på kino alene flere ganger, null problem. Har også sett andre gå på kino alene, og det er ikke noe jeg bryr meg om. Så gøy for de tenker jeg heller:) Anonymkode: b3ecc...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hvorfor ikke? ... tanken er vell at man da er en loner... kanskje... vet ikke helt hvorfor ikke, men kun denne tankegangen jeg er vokst opp med uten at jeg kanskje har stilt spørsmålet «hvorfor» 😅 kanskje det er jeg som er den dømmende parten her😬 Rart alt man aldri stiller spørsmål med når man vokser opp 🤔 ts Anonymkode: 4d57f...ead Du høres veldig usikker ut. Opptatt av hva andre tenker om deg. Hvorfor folk gjør ting alene, trenger ikke bety det ene eller det andre. Folk som gjør det de har lyst til, uavhengig om de gjør det alene eller ei, har iallefall en trygghet i seg selv til å stole på at de klarer å gjøre ting på egen hånd, uansett hva andre evt måtte mene om det. Høres ut som du burde jobbe med egne holdninger ts. Anonymkode: a00dc...698 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #11 Skrevet 15. november 2018 Skal se den alene jeg også. Tror nok vi er mange voksne som digger Harry Potter. Anonymkode: 1ada7...7f5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #12 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du høres veldig usikker ut. Opptatt av hva andre tenker om deg. Hvorfor folk gjør ting alene, trenger ikke bety det ene eller det andre. Folk som gjør det de har lyst til, uavhengig om de gjør det alene eller ei, har iallefall en trygghet i seg selv til å stole på at de klarer å gjøre ting på egen hånd, uansett hva andre evt måtte mene om det. Høres ut som du burde jobbe med egne holdninger ts. Anonymkode: a00dc...698 Kan si meg 100% enig i det her 😬 kan selvsagt jobbe med meg selv, men kan ikke gjøre noe med oppveksten jeg har hatt. Den kom, den satt sitt preg, og her er jeg, på KG hvor jeg spør om råd. For ja jeg er en ekstremt usikker person! ts Anonymkode: 4d57f...ead
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #13 Skrevet 15. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan si meg 100% enig i det her 😬 kan selvsagt jobbe med meg selv, men kan ikke gjøre noe med oppveksten jeg har hatt. Den kom, den satt sitt preg, og her er jeg, på KG hvor jeg spør om råd. For ja jeg er en ekstremt usikker person! ts Anonymkode: 4d57f...ead Da er det sikkert bra for deg å utfordre den delen i deg selv, å gå på kino alene, for som du ser her: mange gjør det uten å tenke over det engang, mens du som aldri har gjort det, er usikker. Så da kan du jo tenke på at de som går alene er ikke så usikre, de stoler på seg selv. Det kan du også gjøre etterhvert. Anonymkode: a00dc...698 3
Gjest supernova_87 Skrevet 15. november 2018 #14 Skrevet 15. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan si meg 100% enig i det her 😬 kan selvsagt jobbe med meg selv, men kan ikke gjøre noe med oppveksten jeg har hatt. Den kom, den satt sitt preg, og her er jeg, på KG hvor jeg spør om råd. For ja jeg er en ekstremt usikker person! ts Anonymkode: 4d57f...ead Da jeg var fryktelig ensom ellers så var tanken på å gjøre slike ting alene helt forferdelig. Da føltes jo de som spikeren i kista på at jeg var et teit menneske som ingen ville ha noe med å gjøre. De ble på en måte beviser, og jeg kunne ikke tenke meg noe skumlere. Kombinert med en stor dose sosial angst så ble det hele helt på trynet ekkelt. Jeg projiserte hva alle andre måtte tenke om meg, slik som du sier tenkte jeg at alle måtte tenke jeg var en "taper". Selv om jeg ikke tenkte sånn om andre. Men nå når jeg ikke er så ensom lenger, og selvfølelsen er på vei oppover så virker det ikke så ille lenger. I tillegg har jeg de siste årene utfordret meg selv med å spise middag ute alene, gå på kino alene, dra på sommerferie alene. Og joda, det har vært tidspunkt der jeg ligger på hotellrommet og gråter og føler meg som verdens største taper som ikke har noen venner og ingen å være sammen med, men i det minste ligger jeg ikke hjemme isolert og gråter. Jeg fikk fine opplevelser, selv om de hadde med en dæsj av ensomhet. Blir man hjemme så har man et begivenhetsløst liv og er ensom, om man drar på kino (eller hva enn) så er man fremdeles ensom men man lever livet sitt.
Gjest Krampus Skrevet 15. november 2018 #15 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er det sikkert bra for deg å utfordre den delen i deg selv, å gå på kino alene, for som du ser her: mange gjør det uten å tenke over det engang, mens du som aldri har gjort det, er usikker. Så da kan du jo tenke på at de som går alene er ikke så usikre, de stoler på seg selv. Det kan du også gjøre etterhvert. Anonymkode: a00dc...698 Jeg er kjempeusikker som person! Stoler minimalt på meg selv. Jeg visste bare ikke at å gå på kino alene kan oppfattes rart. Kommer helt garantert til å føle meg mere ukomfortabel når jeg gjør det heretter. 😅
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #16 Skrevet 15. november 2018 Jeg er en ensom person, så jeg går alene på kino. Jeg tror ikke det er rart. Egentlig tror jeg det er morsomt og spennende. Alt i alt er det ikke skummelt, du kan lett klare det. Lykke til! Anonymkode: c3d7c...519 1
kflu Skrevet 15. november 2018 #17 Skrevet 15. november 2018 Jeg satt ved siden av en fyr som var aleine på kino, husker ikke filmen, var komedie hvertfall. Fyren var den som koste seg mest i salen, lo godt og hadde det kjekt! Det smittet over på oss som satt rundt han. Kjør på! Du lever ditt liv, livet er alt for kort til å leve etter andres "regler" 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #18 Skrevet 15. november 2018 4 minutter siden, Merricat skrev: Jeg er kjempeusikker som person! Stoler minimalt på meg selv. Jeg visste bare ikke at å gå på kino alene kan oppfattes rart. Kommer helt garantert til å føle meg mere ukomfortabel når jeg gjør det heretter. 😅 Så det ts skrev traff deg mer enn det jeg skrev? Anonymkode: a00dc...698
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #19 Skrevet 15. november 2018 Det er så trist med folk som lever livene sine utifra hvordan de tenker at andre oppfatter dem... Vi er født alene, og skal dø alene. Lev livet ditt slik DU ønsker! Anonymkode: a00dc...698 2
Gjest Krampus Skrevet 15. november 2018 #20 Skrevet 15. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det ts skrev traff deg mer enn det jeg skrev? Anonymkode: a00dc...698 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå