Gå til innhold

Har lyst å ha sex, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å ha sex, men er veldig stramt der nede. Har prøvd alt, og det går ikke. Klarer ikke å ta tampong inn uten å grine og skrike. Har aldri hatt noe inni der på grunn av dette. Sex blir av den grunn begrenset og kjedelig. Vil liksom ikke dø jomfru når de aller fleste i min alder har sex.

Så til dere kvinner; hvordan fikk dere motet til å få noe opp der? Nå snakker jeg om alt fra tampong til dicks. Var det vondt? Tror min redsel har fått til fobi fordi jeg har ventet så lenge med å ta tak i situasjonen. Klarer ikke å se på at folk har sex uten å føle kvalme og smerte på kvinnens vegne. Skjønner liksom ikke at det er noe å nyte. Det høres og ser så vondt ut. Hjeeelp

Anonymkode: c23bb...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å onaner (klitorisstimuli) og prøv å ta fingrer inn da du er våt nok. 

Hvis ikke kan det være en underliggende sykdom? Tror ikke det er så normalt å skrike av tampong. Bruk ihvertfall en minste, og prøv deg frem. 

Anonymkode: 7d2a4...8e7

• Liker 1
Skrevet

Da er det vel bedre å vente til du er klar.

Men så vondt skal det ikke være. Har du vært på g.u?

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du? Er du våt når du prøver å sette i gang? Er det en mulighet for at du lider av vaginisme?

Anonymkode: ed586...e07

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det samme som ung, fordi jeg ikke hadde sjangs til å få inn en tampong. Men jeg strammet jo musklene der nede selv når jeg prøvde alt jeg kunne og slappe av og trodde jeg var slapp. 

Kan det være det du gjør?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...